انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: توصیف رابطه ی تیلور سویفت و کالوین هریس
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
توصیف رابطه ی تیلور سویفت و کالوین هریس 1


مجله خبری لحظه نما:در مورد رابطه جدید تیلور سویفت و کالوین هریس گفته ها حاکی از آن است که این دی جی آماده است تا تغییر کند
. کالوین آماده است تا روش های قدیمی خود در رابطه های عاشقانه اش را کنار بگذارد اگر مطمئن باشد که آینده ای جدی با خواننده ی آهنگ استایل دارد.
درحالی که تیلور 25 ساله و کالوین هریس 31 ساله هنوز وجود رابطه بینشان را تایید نکرده اند کاملا واضح است که رابطه ای بین این دو نفر که در حالی که در ناشویل قدم می زدند , دست یکدیگر را گرفته بودند وجود دارد.
حالا یک منبع مطلع در مصاحبه ای گفته است که کالوین می خواهد هرکاری که لازم است انجام دهد تا مطمئن شود که رابطه او و تیلور ادامه دار خواهد بود.سویفت بهترین دوست ها را در کنار خود دارد.
از سلنا گومز تا سارا هایلند، تیلور پشتیبان های قوی همراه خود دارد و همه آنها با دقت رابطه تیلور و کالوین را زیر نظر دارند. خوشبختانه کالوین تا کنون همه چیز را درست انجام داده است.به گزارش مجله خبری لحظه نما این منبع آگاه می گوید:" کالوین احترام زیادی برای تیلور قائل است و برخورد بسیار محترمانه و مودبانه ای با او دارد. به همین دلیل دوستان تیلور با وجودی که به خوبی از گذشته او مطلع هستند تصمیم گرفته اند که به او یک فرصت بدهند و اعتماد کنند. هیچ شکی وجود ندارد که کالوین رابطه های زیادی با افراد مختلفی داشته است.
او در گذشته در رابطه هایش شیطنت هایی داشته است اما او می خواهد برای تیلور آنچه که درست است را انجام دهد.
"نکته جالب اینجاست که در مصاحبه ای در نوامبر 2014 کالوین گفته بود که "تیلور بسیار دوست داشتنی است اما ما باهم تفاوت داریم " به نظر می رسد که او کمی زود قضاوت کرده است. و دوستان تیلور نیز سعی کرده اند تا این گفته ها را نادیده بگیرند زیرا او در این مدت نشان داده است که مرد خوبی است.
این منبع ادامه می دهد:" آنها می دانند که کالوین تاکنون با تیلور برخورد خوبی داشته است و تیلور درمورد برخوردهای بسیار محترمانه ای که کالوین با او دارد به دوستانش گفته است. به همین دلیل آنها فکر میکنند که کالوین می تواند برای او کاملا مناسب باشد".


منبع : تیلور سویفت دیلی