انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: افزایش 43 درصدی تولید i3 در ب‌ام‌و
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
ب ام و با توجه به افزایش تقاضا نسبت خودروی الکتریکی i3 بیش از میزان پیش‌بینی شده، تولید این خودرو را در هفته ۴۳ درصد افزایش داده و مطابق گفته رئیس بخش تولید ب ام و، هارالد کروگر، در هفته‌های اخیر به جای ۷۰ دستگاه i3، ۱۰۰ دستگاه از آن تولید می‌کند.

افزایش 43 درصدی تولید i3 در ب‌ام‌و 1
وی همچنین خاطر نشان می‌کند که ب ام و در سال جاری بیش از ۵ هزار دستگاه  i3 تولید خواهد کرد. اگر ب ام و همین روند را در تولید بیشتر این خودرو در پیش گیرد،  می‌تواند در کل سال حدود ۲۰ هزار دستگاه i3 تولید کند که تقریباً میزان فروش پیش‌بینی شده برای آن است.





کروگر در این زمینه گفته است:پس از معرفی i3 به بازار اروپا، قصد داریم که به بازار امریکا نیز وارد شویم. امریکا می‌تواند بزرگترین بازار برای i3 باشد.

مدل استاندارد  ب ام و i3 در ایالات متحده، قیمت اولیه‌ای برابر با  ۴۱ هزار و ۳۵۰ دلار خواهد داشت که ممکن است دولت‌های فدرال یا ایالتی مشوّق‌هایی نیز برای خرید آن درنظر بگیرند. البته ۹۲۵ دلار به خاطر جابجایی به این مبلغ اضافه خواهد شد و قیمت مدل استاندارد را به ۴۵۲۰۰ دلار خواهد رساند. در آلمان، قیمت i3 به صورت تمام‌الکتریکی از ۳۴ هزار و ۹۵۰ یورو شروع می‌شود و آپشن‌ها می‌توانند قیمت خودرو را تا ۳۹۴۵۰ دلار برسانند.



ب ام و ساخت i3 را از نوامبر سال گذشته شروع کرد و تحویل خودروهای i8 هیبریدی‌اش را از ماه ژوئن شروع خواهد کرد. هر دو مدل سری i ب ام و دارای شاسی فیبرکربنی هستند تا وزن‌شان کاهش یابد و مصرف سوخت بهینه‌تری داشته باشند.
خیلی باحاله مرسی