انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: صادقیان چطور جرات می کند به اسطوره پرسپولیس بی احترامی کند؟
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
صادقیان چطور جرات می کند به اسطوره پرسپولیس بی احترامی کند؟ 1

شاهرودی؛
صادقیان چطور جرات می کند به اسطوره پرسپولیس بی احترامی کند؟ / کریم نباید با این وضعیت در پرسپولیس بماند
پیشکسوت پرسپولیس گفت: «مربی باید شهامت داشته باشد اما متاسفانه این فصل دیدیم تمام مربیان پرسپولیس به بازیکنان باج دادند.»

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، رضا شاهرودی درباره تساوی پرسپولیس مقابل سایپا اظهار داشت: «بازی نسبتا جذابی را شاهد بودیم که البته پرسپولیس می توانست برنده این دیدار باشد. اما یادمان نرود که سایپا یکی از تیم های خوب لیگ برتر است و برای هر بازی برنامه دارد. سایپایی ها از نظر فنی به جز نیمه اول عالی کار کردند و حتی می توانستند برنده این بازی باشند اما در طرف مقابل هم پرسپولیس می توانست از دو گلی که پیش بود محافظت کند. دیگر فقط باید منتظر باشیم این فصل برای پرسپولیس به پایان برسد چون هیچ امیدی به این تیم نیست. البته صحبت کردن از سقوط به دسته پایین تر عاقلانه نیست چون همه می دانیم این اتفاق به هیچ وجه نخواهد افتاد.»
 
وی ادامه داد: «مشکل اصلی پرسپولیس در حال حاضر مدیریت نابسامان این تیم است که به دلیل مشکلات مالی برای تیم حاشیه ساز شده است. البته به امید خدا حسین هدایتی در مزایده روز چهارشنبه شرکت می کند تا برای فصل آینده پرسپولیس وضعیت خوبی داشته باشد. هدایتی چندین سال است بدون هیچ چشمداشتی به پرسپولیس کمک می کند و مشخص است سرنوشت این تیم برایش مهم است.»
 
پیشکسوت پرسپولیس در رابطه با رفتار پیام صادقیان در کنار زمین که باعث عصبانیت کریم باقری شده بود، تصریح کرد: «مشخص شده که یکسری از بازیکنان پرسپولیس جنبه گرفتن پول حرفه ای را ندارند و فکر می کنند برای خودشان کسی شده اند در حالی که آنها فقط پول حرفه ای گرفته اند و هیچ چیزشان حرفه ای نیست. کریم باقری اسطوره پرسپولیس بوده و نباید بازیکنی مثل صادقیان به خودش اجازه دهد به او بی احترامی کند. اگر وقتی قرارداد این بازیکن در ابتدای فصل انجام می شد از سوی مدیران بندهایی برایش در نظر گرفته می شد که در صورت بی انضباطی مبلغی از او کسر شود حالا شاهد چنین اتفاقاتی نبودیم.»
 
وی در پاسخ به این سوال که فکر می کنید با امثال صادقیان و خانزاده که هر چند هفته یک بار برای پرسپولیس حاشیه ایجاد می کنند چه باید کرد، خاطرنشان کرد: «به نظرم مربی باید با دیسیپلین باشد و بدون توجه به اینکه کمبود بازیکن دارد یا حضور بازیکنی در زمین برایش مهم است با این بی انضباطی ها برخورد کند. اصلا مربیان پرسپولیس از چه می ترسند؟ مگر با همین بازیکن بازی نمی کنند و این نتایج بد را می گیرند؟ پس تمام بازیکنانی که بی انضباطی می کنند اخراج کنند و با تیم امیدهای خود به میدان بروند. مربی باید شهامت داشته باشد اما متاسفانه این فصل دیدیم تمام مربیان پرسپولیس به بازیکنان باج دادند. همین پیام صادقیان 10 بار از تیم اخراج شده اما باز هم چنین رفتارهایی انجام می دهد.»
 
شاهرودی در پایان گفت: «کریم باقری که تنها چند هفته است به پرسپولیس اضافه شده دائما مسئول این است با این بازیکنان بی انضباط برخورد کند. به نظرم کریم نباید با این وضعیت در پرسپولیس بماند. اصلا از اول مشخص بود وقتی او را به عنوان دستیار چهارم معرفی می کنند چنین رفتارهایی هم با او می شود. باقری یکی از بزرگترین بازیکنان پرسپولیس بوده و فقط باید به عنوان دستیار اول کار می کرد تا بازیکنان هم حساب کار دستشان بیاید.»