انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: پرسپولیس را می بریم اما آنها سقوط نمی کنند
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
پرسپولیس را می بریم اما آنها سقوط نمی کنند 1

سعید دقیقی؛
پرسپولیس را می بریم اما آنها سقوط نمی کنند
مهاجم پیکان گفت: مطمئن باشید که تمام تلاش خود را انجام می دهیم که به سرنوشت استیل آذین دچار نشویم.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، سعید دقیقی در رابطه با تداوم نتایج ضعیف پیکان و قرار گرفتن این تیم در منطقه خطر اظهار داشت: به هر حال درفوتبالی که پر از حادثه است، این اتفاقات رخ می دهد. بدشانسی گریبان تیم ما را گرفته و امیدوارم هر چه زودتر از این بدشانسی دور شویم. روز اولی که کارمان را در پیکان شروع کردیم، فکر نمی کردیم که در این مقطع اینجای جدول باشیم.
 
وی ادامه داد: پیکان پر از بازیکنان بزرگ است اما به نظر می رسد در قالب یک تیم نمی توانیم خوب کار کنیم. این بازیکنان بزرگ در پیکان بازدهی لازم را نداشته اند اما باید به هر شکلی شده برای 3 بازی آینده همدل شویم و تیم را از این گردابی که در آن گیر افتاده، خارج کنیم.
 
مهاجم پیکان درباره شکست تیمش مقابل تراکتورسازی و از دست دادن یک پنالتی حساس تصریح کرد: می دانستیم که بازی سختی با تراکتورسازی داریم و با اینکه گل خوردیم، این فرصت به وجود آمد تا روی پنالتی به گل برسیم. متاسفانه با اینکه با تمام وجودم پشت توپ قرار گرفته بودم، لک دست مرا خواند.
 
وی در واکنش به اظهارات شیعی، مدیرعامل پیکان که گفته بود پنالتی را دقیقی نباید به دلیل سابقه بازی اش در تراکتورسازی می زد، عنوان کرد: من از کل مجموعه تیم عذر خواهی می کنم که چنین فرصتی را از دست داده ام اما فوتبال پر از این حادثه هاست. شیعی نیز واقعا زحمت می کشد و هیچ چیزی برای ما کم نگذاشته است و توقع داشت که نتیجه بهتری بگیریم. صحبتهای شیعی برای من قابل احترام است اما فکر نمی کنم سابقه بازی ام در تراکتورسازی دلیل خراب کردن این پنالتی باشد. شاید هم حامد لک کمی از من شناخت داشت اما ضربه را خوب زدم و او خوب گرفت.
 
مهاجم پیکان درباره رویارویی اش با تونی و تراکتورسازی اذعان داشت: من فصل گذشته با این تیم و این مربی قهرمان جام حذفی شدم که یک روز در تبریز جشن برپا کرد. خاطرات خوبی دارم ودر ابتدای بازی نیز از او رخصت گرفتم.
 
دقیقی درباره اینکه سرنوشت پیکان شبیه استیل آذین شده، خاطرنشان کرد: مطمئن باشید که تمام تلاش خود را انجام می دهیم که به سرنوشت استیل آذین دچار نشویم. ما 3 فینال در پیش داریم و محکوم به برد هستیم.
 
وی درباره رویارویی با پرسپولیس و اینکه سرخپوشان نیز در صورت شکست مقابل پیکان در خطر سقوط قرار می گیرند، گفت: برای ما فعلا فرقی نمی کند که مقابل کدام تیم قرار بگیریم و برابر پرسپولیس هم برد می خواهیم. البته فکر نمی کنیم شرایط جدول طوری باشد که پرسپولیس در خطر سقوط قرار بگیرد اما در هر صورت ما کار خودمان را می کنیم.