انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: ال جی در حال تولید یک تلفن هوشمند مبتنی بر ویندوز فون است
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
حامد پورحسینی - نویسنده مهمان: در دسامبر سال گذشته، یک ویدیوی تبلیغاتی در رابطه با آمار تلفن های هوشمند با سیستم عامل ویندوز منتشر شد که در آن به یک تلفن هوشمند ناشناخته با شماره مدل VW820 محصول شرکت ال جی دیده شد. از همان زمان زمزمه هایی مبنی بر حرکت ال جی به سمت سیستم عامل مایکروسافت شنیده می شد تا اینکه مدارکی دال بر صحت این موضوع منتشر شده است.

 
طبق اسناد لو رفته، ال جی در حال آماده سازی یک تلفن هوشمند تحت سیستم عامل ویندوز با شماره مدل VW820 است. اما نکته جالب اینجاست که تلفن هوشمند مذکور در طبقه بندی محصولاتی قرار گرفته که از مجوز اوپن سورس برای نرم افزار بهره می برد و این موضوع آنچنان با سیاست های مایکروسافت همسو نیست. اما به هر حال صحت وجود این محصول تایید شده است.
 
ال جی در حال تولید یک تلفن هوشمند مبتنی بر ویندوز فون است 1
 
بعلاوه این که LG VW820 توانسته گواهی Bluetooth SIG را دریافت نماید که در آن دستگاه مذکور با عنوان "تلفن همراه" مشخص شده است.
اما با این وجود هنوز هیچ جزئیات خاصی منتشر نشده و ما فعلا مجبوریم به اطلاعات اندکی که سال گذشته به بیرون درز پیدا کرد اکتفا کنیم. در تبلیغ منتشر شده آمده بود که LG VW820 یک نمایشگر لمسی ۴.۷ اینچی با رزولوشن ۸۵۴ در ۴۸۰ پیکسلی دارد. این یعنی ما نباید منتظر یک تلفن هوشمند پرچمدار باشیم و احتمالا محصول مورد نظر کاملا رده پایین خواهد بود.
 
از آنجا که در اسناد و مدارک ال جی VW820 به عنوان یک تلفن هوشمند "ویندوز فونی" شناخته می شود، این احتمال وجود دارد که ما ویندوز ۱۰ را در آن نبینیم. چرا که در ویندوز ۱۰ عبارت "فون" به طور کامل حذف شده است و آخرین نسخه ویندوز فون، ۸.۱ خواهد بود.
قدر مسلم آن است که ال جی در صدد ورود به بازار تلفن های هوشمند مبتنی بر سیستم عامل مایکروسافت است و هنوز برای تایید اطلاعات فوق زمان بسیاری باقی مانده است. همانند تمامی شایعات مشابه، صحت  آنها تنها با زمان و صبر بیشتر مشخص خواهد شد.