انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: فال ازدواج برای دختران مجرد!!
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه‌ها: 1 2 3
من مهرم پس صبر میکنم3سال دیگه ازدواج میکنم.... Big Grin
خاك تو سر دختراييي م دلشون خوشه ب فال
اردیبهشت: كسی در این دنیا هست كه هر لحظــــه به تو فكر می كند و بی تو زنده نیست و نفس نمی كشد و قلبش نمی زند و اگر با او تماس نگیری، به كما می رود.او به زودی به خواستگاریت میاید و تو را با اسب سفید به قصر خوشبختی ها می برد.

اخجون
بقیه ماها برن حسودی کنن Tongue :cool:
آذر:دوتا خواستگار سمج تا 2 ماه آینده میان خواستگاریت كه هر دو دیوانه وار عاشقتن و وقتی می فهمن یك خواستگار دیگه داری با هم دعواشون میشه (دعوای عشقی) و هر دو با ضربات چاقو به قلب هم می زنن و هر دو می میرند.... 25r30 25r30 




الهی بمیرم crying
دی: به زودی با نویسنده محبوبت آشنا می شوی و از تو خواستگاری می كند. اما چند ماه بعد با بهانه های مختلف از ازدواج با تو منصرف می شود. تو دلیل این عمل او را نمی فهمی، اما به زودی متوجه می شوی رمانی از او منتشر شده كه شخصیت های آن بسیار شبته تو و پدر و مادر و خواهر و برادر و فامیلهایت هستند و در مقدمه كتاب هم توضیح داده كه برای دستیابی به این داستان واقعی، مجبور شده به دختری زشت پیشنهاد ازدواج بدهد.


Sad
Big Grin
تیر: تو با هر كسی كه ازدواج كنی یكسال نشده پست می دن و باز برمی گردی خونه بابات.


بعلـــــــه
اصلا دلشونم بخواد منو نگه دارنــ
بهمن : امروز همه از این كه به زودی ازدواج می كنی خوشحال هستند، چون از دست غرغرهایت راحت می شوند و از این به بعد شوهر بیچاره ات است كه باید تو را تحمل كند.


خخخ
تیر ازهمش ضد حال تر بود
(21-07-2015، 15:07)دخی فوتبالی نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[ -> ]
تیر ازهمش ضد حال تر بود
اوهوم
اسفند باحال بود خیلی
ونیز!
ممنون
صفحه‌ها: 1 2 3