انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: مادربزرگ ساده دلی که خبر مسافرتشان را به سارقان داد!
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
مادربزرگ ساده دلی که خبر مسافرتشان را به سارقان داد!
مادربزرگ ساده دل سمنانی رفتن پسرش به مسافرت را به سارقان نوجوان محل اطلاع داد و روز بعد موتورسیکلت از داخل حیاط سرقت شد.
مادربزرگ ساده دلی که خبر مسافرتشان را به سارقان داد! 1سرهنگ سیدموسی حسینی فرمانده انتظامی شهرستان سمنان ر گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران در تشریح جزییات این خبر گفت: با حضور یکی از شهروندان در کلانتری محل و اعلام سرقت یک دستگاه موتورسیکلت از داخل حیاط منزلش، تلاش ماموران برای کشف این پرونده آغازشد.

سرهنگ حسینی افزود: شاکی در اظهاراتش به دو نکته اشاره کرد، یکی وقوع سرقت در زمان مسافرت دو روزه آنان به خارج از سمنان و دیگری کنجکاوی یکی از نوجوانان محل و پرس و جو  زمان بازگشت از مسافرتشان از مادر پیرش،  که همین مسئله مورد توجه ماموران پلیس قرار گرفت.

وی به هماهنگی با مرجع قضائی و شناسایی کامل مظنون کنجکاو که در همسایگی منزل شاکی سکونت داشت، اشاره و تصریح کرد: وی که پسری ۱۹ ساله بود به کلانتری دعوت و تحقیقات تخصصی در خصوص موضوع انجام شد.

سرهنگ حسینی به اعتراف صریح متهم در خلال تحقیقات تکمیلی پرونده اشاره و اظهار داشت: متهم به اتفاق دوست ۲۲ ساله خود با اطلاع از مسافرت مالباخته و خانواده‌اش، موتورسیلکت وی را سرقت کردند.

این مقام مسئول انتظامی با بیان اینکه سارقان موتورسیکلت را به خارج از شهر منتقل و قطعات آن را باز و روی موتور خود بستند، افزود: همدست سارق نوجوان نیز در عملیاتی دستگیر و پس از تکمیل تحقیقات به همراه پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان سمنان بر نظارت والدین بر فرزندان و شناخت کامل دوستان آنان تاکید و اضافه کرد: با توجه به تاثیر گسترده گروه‌های همسال بر شخصیت نوجوانان و جوانان، خانواده‌ها می‌بایست با دقت بیشتری رفتار فرزندانشان نظارت کنند.