انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: درمان بیماری های قلبی
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
بیماری های قبلی از بیماری های رایجی هستند که می توانند خطراتی جدی برای سلامت افراد داشته باشند. درمان بسیاری از بیماری های قلبی هزینه و دردسر زیادی دارد و علاوه بر این ها ، بسیاری از درمان ها ، سلامت کامل را به بیمار بر نمی گردانند. بسیاری از مواقع ، درمان بیماری های قلبی نیازمند هزینه کردن ده ها میلیون تومان و بستری شدن به مدت طولانی است.

روش هایی در طب سنتی وجود دارند که علی رغم هزینه پایین و اثربخش بودنشان به فراموشی سپرده شده اند. یکی از روش ها ، زالو درمانی است که نتایج شگفت انگیزی در درمان بیماری های قلبی دارد. امروزه در تحقیقات جدید ثابت شده است که به دلیل اثر ضد انعقادی هیرودین بزاق زالو ، به طور کلی در بیماری‌های کرونری قلب ، زالودرمانی می‌تواند نقش مؤثری ایفا کند و ریسک جراحی ، عوارض جانبی و خطر حملات قلبی را به حداقل کاهش دهد. مواردی از کاربردهای زالو درمانی برای بیماری های قلبی ذیلا آمده است :

الف) درمان تنگی عروق : زالو درمانی نتایج قابل قبولی در درمان تنگی عروق به دست آورده است. تنگی عروق سیاهرگی اغلب بر اثر تضعیف بافت پیوندی می‌باشد. زالو درمانی باعث کاهش مشکلات گرفتگی عروق می‌شود و به وسیله آن، تورم کاهش یافته و سریع برگشت می‌کند و کشش انقباض مانند و همچنین احساس سنگینی در پا نیز از بین می‌رود.

اما انبساط واریسی رگ به وسیله زالو درمانی اصلاح نمی‌شود. زالوها باید روی قسمت‌های سالم گذاشته شود (نه مستقیم روی رگ).

ب) درمان ترومبوزیس : موفقیت خوبی در درمان ترومبوزیس ( تشکیل لخته خون در عروق ) به وسیله زالو حاصل شده است. ترومبوزیس باعث گرفتگی عروق می شود ، در این حالت پای بیمار ورم کرده و احساس درد و فشار می‌کند. در صورت اقدام زود هنگام برای استفاده از زالو ، بهبود سریع و قانع کننده‌ای حاصل می‌شود. تجربیات در این درمان بسیار امیدوار کننده است.

ج) درمان آنژین صدری: زالو درمانی تأثیر خوبی بر انسداد عروق قلب دارد. زیرا باعث افزایش قطر رگ و از بین رفتن لخته خون و رقیق شدن خون و جریان بهتر خون می‌شود. البته در این گونه موارد نباید به زالو درمانی به تنهایی اکتفا کرد ، بلکه به کمک سایر روش‌های درمانی باید به بیمار کمک کرد.

در بسیاری از بیماران که دچار گرفتگی عروق کرونر و درد قفسه سینه بوده‌اند ، با تکرار زالو اندازی همراه با درمان‌های گیاهی و طب سنتی نتایج بسیار خوبی در دفع دردهای قفسه‌ سینه کسب شده است.
عالی بود