انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: مشخصات احتمالی Moto X 2015 لو رفت
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
مهرشاد رجبی - جی اس ام: موتورولا اولین نسل از گوشی های Moto X را مرداد ماه سال ۹۲ معرفی کرد. نسل دوم این گوشی ها در شهریور ماه سال گذشته معرفی کرد و اکنون انتظار می رود نسخه سوم گوشی های موتو اکس در طی ۴ الی ۵ ماه آینده معرفی کند. چهار یا پنج ماه تا زمان معرفی یک گوشی زمان زیادی است برای لو رفتن مشخصات است اما دنیای تکنولوژی این حرف هارا متوجه نمی شود.


دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
مشخصات احتمالی Moto X 2015 لو رفت 1


در زمانی که موتورولا تخفیف های ۲۲۵ دلاری روی موتوایکس گذاشته است، خبرهایی از نسل بعدی این گوشی منتشر شده است. البته این مشخصات را نمی توان با قطعیت تایید کرد اما کسی که این مشخصات را لو داده، ادعا می کند از برنامه های موتورولا برای عرضه پرچمدار بعدی اش آگاه است.

صفحه نمایش ۵.۲ اینچی با رزولوشن QHD و همچنین پردازنده اسنپ دراگن ۸۰۸ که دقیقا همان پردازنده ایست که در LG G4 یافت می شود، در لیست مشخصات Moto X 2015 ذکر شده اند. علاوه بر اینها، چهار گیگابایت حافظه رم، ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی، یک جفت دوربین ۱۶ و ۵ مگاپیکسلی برای پشت و جلوی دستگاه همراه با یک باتری عظیم ۳۲۸۰ میلی آمپری در لیست مشخصات احتمالی این گوشی وجود دارد. نسخه اندروید دستگاه نیز به احتمال زیاد اندروید ۵.۱.۱ خواهد بود.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
مشخصات احتمالی Moto X 2015 لو رفت 1



به گفته شخص لو دهنده، این مشخصات سخت افزاری که در عکس بالا نیز وجود دارند، در حال آزمایش در یک دستگاه آزمایشی یا پروتوتایپ هستند. اگر شرایط به خوبی پیش رود اینها مشخصات موتوایکس ۲۰۱۵ خواهد بود وگرنه ممکن است برخی از این اعداد و ارقام تغییر داده شوند. شما درباره سری گوشی های Moto X چه فکر می کنید ؟
8مرررسی