انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی Vivo X5 Pro به عنوان اسکنر چشم عمل خواهد کرد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
مریم فانی - نویسنده مهمان: شرکت Vivo شاید برای شما نامی آشنا همچون اپل، سامسونگ و یا حتی شیائومی نباشد اما گوشی X5 Pro این تولید کننده چینی که به زودی عرضه خواهد شد ظاهرا حرف های زیادی برای گفتن دارد. این شرکت اخیرا تیزر تبلیغاتی دیگری برای پرچمدار خود منتشر کرده است که ویژگی هایی خیره کننده و جالب توجهی در آن دیده می شود.

طبق گفته های Vivo، این پرچمدار جدید، یعنی X5 Pro از نمونه ای از سنسورهای اسکنر چشم بهره می برد. Vivo از این ویژگی ها در فیس بوک خود پرده برداشته و وعده داده است که افزودن چنین ویژگی هایی باعث افزایش امنیت اپلیکیشن های کاربران خواهد شد. احتمالا تکنولوژی جدید ذکر شده، در دوربین جلوی این گوشی قرار خواهد گفت، دوربینی که ظاهرا با استفاده از برخی ترفندهای تکنولوژی، قادر به گرفتن عکس های 32 مگاپیکسلی نیز خواهد بود.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی Vivo X5 Pro به عنوان اسکنر چشم عمل خواهد کرد 1

انتظار می رود این اسمارت فون ویژگی هایی از جمله صفحه نمایشی 6 اینچی، پردازنده اسنپ دراگن 615 و 3 گیگابایت رم داشته باشد. باتری این پرچمدار نیز ظرفیتی بین 3200 تا 3500 میلی آمپر  خواهد داشت. Vivo X5 Pro با طراحی زیبا به صورت فریم خمیده فلزی و شیشه ای با لبه های گرد شده، ظاهری شبیه به یک گوشی رده بالا همچون آیفون 6 و گلکسی S6 پیدا کرده است.

به طور کلی باید اذعان کرد که Vivo X5 Pro به نظر دستگاهی خوب و قابل قبولی است اگرچه هنوز در مورد اسکنر چشم این گوشی اطلاعات دقیقی در دست نداریم و در این باره مطمئن نیستیم. در حقیقت باید گفت که بعید به نظر می رسد که تکنولوژی معرفی شده از طرف Vivo بتواند به خوبی سنسورهای اثر انگشت موبایل و یا حتی تکنولوژی های تشخیص چهره به کار گرفته شده در برخی گوشی ها عمل کند. البته شاید هم Vivo ثابت کند که ما اشتباه فکر می کنیم.
6666666