انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: قسمتی از مصاحبه ی تیلور سوییفت با مجله ی ELLE
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
زندگی شخصی تیلور سوییفت ممکن است همانند زندگی کاری او عمومی شده باشد ، اما پس از انتشار آلبوم های
متعدد و خواندن در رابطه با مشکلات احساسی و دلشکستگی او هم اکنون چیز های زیادی آموخت   
سوییفت در مصاحبه با مجلهـ ی ELLE در این باره صحبت کرد و حتی اعتراف کرد که تا به امروز عشق واقعی را تجربه نکرده است .
در واقع دوست او ، لنا دانهام شخصی بوده که سوییفت را همیشه در این موارد راهنمایی می کرده . 
او گفت :"من به این نتیجه رسیدم که این موضوع وجود داره که "شادی و خوشحالی پس از جدایی" در زندگی واقعی معنایی نداره  ، اینجا هیچ راهی برای پایان دادن نیست ، زیرا دوربین ها و رسانه ها همیشه در زندگی من حضور دارند .
این خیلی معرکه س که از هرکسی بپرسیم
که آیا تا به حال عاشق شده اند ؟
این بهترینه ، الان من درک بهتری از این موضوع دارم که وقتی شما فکر میکنید فردی کامل است ، حس میکنید که همه چیزاو عالی است ، البته ممکن است که شما وقتی عاشق هستید از خوش شانسی تان متوجه شوید که آن فرد کاملا هم عالی نیست اما شما بازهم میخواهیدویژگی های او را هرروز ببینید !" 
او ادامهـ داد "من هرگز اینگونه نبودمـ ، پس آهنگ هایی که من نوشتم مسائلی بودکه لنا دانهام درباره خود و جک به من میگفت ، این درواقعهمان چیزهایی بود که او به من میگفت .
و من باخودم فکر میکردم این به گونه ای ارتباط با خدا است ، به نظر می رسید که خیلی زیبا می شود ،و همچنین خیلی سخت ، در آن رمان بیشتر حالت دنیوی (گذرا ) داشت " تیلور سوییفت ممکن است در رابطه با سلبریتی هایی چون مایر ، استایلز ، لاتنر و . . . بوده ، اما او بیان کرد که آهنگ CLEAN دومین چیزی بودهکه باآن میخواسته همه چیز را خاتمه دهد : "اولین فکری که به ذهنم رسید این بود که من در نهایت "پاکیزه " شدم .
 من در مرحله ی بدی از تعبیر بد مردم از شخصیت خود بودم .
این خیلی مسخره بود که در همه مراسمات و رسانه ، میزبان وقتی از من میگفت ، بیان میکرد که شخصی که جداشده و درواقع اون سوییفت بودآنها همیشه روی نقاط منفی تمرکز میکنند " به عنوان شخصی که از کودکی مورد توجه بوده (سوییفت در 16 سالگی کشف شد)
همواره در خطر شهرت و بیش از اندازه بوده اما او با منطق خوداین مسئله را حل کرد !!  او گفت :" من حس میکردم که دیگر نیازی نیست در مکانی باشم که خودم آن را شکل داده ام ، میتوانستم چیزهایی به آن اضافه کنم وآن را زیبا کنم ، اما این را ساختم .
پس قرار نیست که اینجا باشم و بانارحتی ابراز کنم که آرزو میکردم در 17 سالگی با موهای فرفری و چکمه و کلا کاوبوی به صحنه ی مراسم نمیرفتم ، زیرا این انتخاب من در آن زمان بود و بخشی از بلوغ من است .
بنابرین ایجاد شرایطی جدید و ورود به سبکی جدید با آلبوم 1989 و من شرایطم را کاملاً بازسازی کردم و درواقع این را بیشتر از قبلی دوست دارم (منظورش اینه که از کانتری بیشتر دوست داره ) اما همچنان آنچه را که بوده ام حفظ میکنم "

پ.ن : انگار خبراییه !:]

سلب دیلی

قسمتی از مصاحبه ی تیلور سوییفت با مجله ی ELLE 1