انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: چه اتفاقی برای دایرکشنر ها می افتد؟؟
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
چه اتفاقی برای دایرکشنر ها می افتد؟؟ 1

خب . اول از همه سلام ! این مطلب رو خودم + یکی از مدیران سلب دیلی نوشتیم . چه چیزی بر وان دایرکشن گذشت؟؟ نکته : توییت ها دقیق نیستد و خلاصه و مفهوم اونا ذکر شده
خب همونطور که میدونین اتفاقات زیادی برای وان دی افتاده ..
بهتره از رفتن زین مالیک شروع کنیم .
طبق گفته های خود زین اون میخواست یه پسر 22 ساله ی نرمال باشه ! ولی یه پسر 22 ساله ی نرمال نمیره با یکی دگ آهنگ بده بیرون ! .. اون هم در یکی از مراسم ها مثل کسانی که ،روهی را ترک کرده اند و بصورت مستقل کار کرده اند موهایش را تراشید . از این ها گذشته رفتن اون باعث خودکشی خیلی از دایرکشنر ها ، از دست دادن 50000 فالوور . دعوا با لویی تامنیلسون و خیلی چیزای دگ شده . همونطور که میدونین خیلی از سلب ها در این مورد اظهار نظر کرده ان. و کلا دایرکشنر ها دو عقیده دارن
1. زین خودش رفت
2.مودست اونو بیرون انداخت
که کسایی که با گزینه ی دوم موافقن بیشتره ..  حالا از این موضوع میایم بیرون !
خیانت لویی و زین به دوست دختراشون :
همتون با الینور و پری اشنایید . در تور پسرا عکسی از زین منتشر شد که دست یک دختر رو گرفته و اونو بوس/یده بود . عکس دیگری از لویی منتشر شد که او هم وختری را بو/سید . که عکس لویی منحر به از هم پاشیده شدن رابطه ی محبوب ترین زوج وان دی شد . لویی و الینور بهم زدن ! اما چه بر سر پری ادواردز امد؟؟ شخص معروفی به او توییت زد که دوست پسر تو باز خیانت کرد ، اون لیاقت تورو نداره !! اما هنوز پاسخی از زین و پری دریافت نشده و رابطه اونا محرمانه اس.
ادامه در اولین کامنت

دعوای ناتی بوی و لویی تامنیلسون :
اینطور که پیداست خشم و ناراحتی لویی از رفتن زین کم نشده . وی دو بار به عناوین مختلف ناتی بوی را مسخره کرد و درگیری در توییتر باهم داشتن . دفعه ی اول با طرفداری دایکشنر ها تمام شد . اما دفعه ی دوم زمانی که ناتی بوی عکس خود و زین رو منتشر کرد و لویی ناتی رو مسخره کرد ، ناتی بوی هم جوابشو داد زین دخالت کرد و به لویی توییت زد : که از کی تو در زندگی من دخالت میکنی؟؟ که خشم دایرکشنر هارو برگرفت!!!! از کاهش فالوور های زین و طرفداری فن های لویی بگذریمو از ترند های توییتر هم که بگذیم از کسانی مثل : تیلور سوییفت اد شیرن ، سم اسمیت و .. که ناتی بوی را توی توییتر انفالوو کردند نمیگذریم ! ( لول چه ضایع شد^_^ )  اما لویی جواب زین رو هنوز نداده و احتمال میره خیلی غمگین شده باشه ،. اما این موضوع از خشم دایرکشنر ها کم نمیکنه و اونا بشدت با مالیک برخورد کردن . که زین توییت زد و گفت من از خودم دفاع کرد چرا انقدر برخورد داشتم؟؟ که کامنت یک هوادار جال بود که بدین شرح بود : یک پسر بیست و دوساله ی نرمال که فن نداره !!

ترس دایرکشنر ها از بهم خوردن وان دایرکشن :
همونطور که میدونین هری استایلز خیلی تمایل خودشو به حرفه ی بازیگری نشون داده و این باعث ترس دایرکشنر ها شده ، از طرفی لکیی بازیکن فوتبال شده .. اما هر دوی ان ها خاطر دایرکشنر هارا جمع کردند که گروه برای ان ها در ردهی اول قرار دارد .
تپوم شدن قرار داد وان دایرکشن با مودست :
خب بهترهواول بریم سراغ نودست ، مودست کسیه که کسایی که تازه محبوب شدن و چیزی درباره ی هالیوود نمیدونن رو راهنمایی میکنه،. نوع تور ، لباس پوشیدن ، رابطه هاشونن .مودست ها حتی اختیار دارن به دو سلبترینی بگن شما باید ازدواج کنین و بچه دار بشید . اما قرار داد پسرا با مودست داره تموم میشه و این یه جریان هایی رو روشن میکنه مثل لری هیتر ها و لری شیپر ها . یعنی پسرا ازادی بیان پیدا میکنن و به احتمال زیاد رابطه های دروغی یا اجباری خودشوگ رو فاش میکنن ! و حتی ممکنه موضع زین هم فاش بشه و شاید اون به وان دی برگرده .
اظهار نظر سلب ها دبارهی کار تکی اعضا :
تا به حال سلب های زیادی از رفتن زین از گروه شروع با نظردهی کردن که کلام بیشتر ان ها این بوده : وان دایرکشن باید تمام شود ، ان ها ارکدوم باید تکی کار کنن و هنرشوت رو نشون بدن !! شما چی فکر میکنین؟؟
" کپی به هر نحو ممنوع "
ما برای جمع اوری خبر ها و نقد اون ها وقت گذاشتیم ، بدون توهین نظراتتون رو در این باره بگید