انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: فیلم افتتاحیه بخش دو هفته کارگردانان کن انتخاب شد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
فیلم افتتاحیه بخش دو هفته کارگردانان کن انتخاب شد 1


 دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
به گزارش سینماخبر، 
به نقل از هالیوود ریپورتر، کمپانی مسئول توزیع فیلم‌های مستقل فرانسوی در آمریکا، حقوق فیلم آمریکایی فیلیپ گارل با عنوان «سایه زنان» را خرید تا آن را برای اولین بار همزمان با اکرانش در تاریخ ۱۴ ماه می به عنوان فیلم افتتاحیه بخش دو هفته کارگردانان در جشنواره فیلم کن، به نمایش درآورد.



این فیلم که نوشته ژان کلود کریر برنده اسکار با همراهی کارولین دروآ و آرلت لانگمن است، با بازی کلوتیلد کورو، استانیسلاس مرهار و  لنا پاگام ساخته شده و داستان پی‌یر و مانون زوجی را روایت می‌کند که سازنده فیلم‌های مستند کم بودجه هستند. اما آنها نسبت به رابطه‌ای که با هم دارند شک دارند و باید چیزی این شک را برطرف کند.



فیلیپ گارل ۶۷ ساله کارگردان، فیلمساز، نویسنده فیلمنامه و تهیه کننده و تدوینگر فرانسوی است که برای فیلم‌هایش جوایز متعدد از جمله جایزه جشنواره کن و جشنواره فیلم ونیز را دریافت کرده است.



این دومین باری است که فیلمی از این کارگردان آغازگر بخش دو هفته کارگردانان جشنواره فیلم کن می‌شود. پیش از این در سال ۱۹۶۹ نیز فیلم «بستر دوشیزه» او به عنوان افتتاحیه این بخش انتخاب شده بود. او در جشنواره فیلم ونیز ۲۰۱۳ با فیلم «حسادت» حضور داشت.



امسال چهل و هفتمین دوره دو هفته کارگردانان در جشنواره فیلم کن رقم می‌خورد. 

منبع:مهر