انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: دعوت از هواداران پرسپولیس و استقلال در فیفا 16
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دعوت از هواداران پرسپولیس و استقلال در فیفا 16 1
به ایران رأی بدهید؛
دعوت از هواداران پرسپولیس و استقلال در فیفا 16
بسیاری از کاربران ایرانی مثل هرسال، تلاش می‌کنند با شرکت در را‌ی‌گیری‌های مختلف کمپانی سازنده فیفا را مجاب کنند لیگ برتر ایران را هم به این بازی محبوب کامپیوتری اضافه کند.
 

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، کاربران ایرانی تلاش‌شان برای اضافه کردن لیگ برتر ایران به فیفا 16 را آغاز کرده‌اند. سایت‌ها و صفحه‌های مربوط به بازی فیفا در شبکه‌های اجتماعی، هر سال برای اضافه کردن لیگ‌های مختلف به این بازی کامپیوتری نظرسنحی می‌کنند. کاربران ایرانی معمولا حضور پررنگی در این نظرسنجی‌ها دارند. در بعضی از این نظرسنجی‌ها هم لیگ برتر ایران اول شده اما تاثیری در تصمیم کمپانی سازنده فیفا برای اضافه کردن ایران به لیست کشورهای این بازی کامپیوتری نداشته است.
 
در نظر سنجی فعلی سایت fifplay، لیگ‌های اوکراین، اسرائیل و برزیل اول تا سوم هستند. لیگ‌هایی که هر کدام در سال‌هایی جزو لیگ‌های حاضر در فیفا بوده‌اند اما به دلایل مختلف از آخرین نسخه این بازی حذف شده‌اند. لیگ ایران هم سیزدهم است. کمپانی EA SPORTS معیارهای مختلفی برای انتخاب لیگ‌های بازی دارد. میزان فروش بازی در آن کشور، جایگاه بین المللی و تعداد تیم‌های مطرح جزو این معیارهاست. با توجه عدم رعایت قانون کپی‌رایت در ایران و فروش بازی فیفا به صورت کپی و غیرقانونی، نمی‌توان امیدی داشت که کمپانی سازنده فیفا علاقه‌ای به اضافه کردن لیگ برتر ایران به لیگ‌های این بازی داشته باشد. حتی تیم ملی ایران هم بخاطر همین مسئله در لیست تیم‌های ملی بازی فیفا نیست.