انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: برنامه طراحی وب WYSIWYG برای ویندوز , لينوكس و مكينتاش BlueGriffon
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
برنامه طراحی وب WYSIWYG برای ویندوز , لينوكس و مكينتاش BlueGriffon 1

برنامه BlueGriffon یک برنامه متن باز و رایگان برای طراحی وب به صورت WYSIWYG می باشد با این ویژگی شما در زمان طراحی می توانید نتیجه کار را هم ببینید برای طراحان حرفه محیط کد وجود دارد که می توانند از آن استفاده کنند. این برنامه می تواند معادلی برای برنامه معروف DreamWeaver باشد.



WYSIWYG مخفف What You See Is What You Get به معني هرآنچه می بینی ، همان چیزی است که بدست می آوری است .

اين برنامه از فايلهاي برداري با پسوند SVG يا SCALABLE VECTOR GRAPHICS به معني گرافیک برداری مقیاس‌پذیر پشتيباني مي كند اين فايل قبلا در برنامه رايگان طراحي اینک‌اسکیپ معرفي شده بود. همچنين از HTML 5 و CSS 3 و JSCSSP نيز پشتيباني مي كند.



گرافیک برداری مقیاس‌پذیر (به انگلیسی: Scalable Vector Graphics) یا اس‌وی‌جی (به انگلیسی: SVG) زبانی‌ست از نوع اکس‌ام‌ال که به منظور ایجاد، انتشار، و کار با گرافیک دوبعدی و نیز کاربردهای گرافیکی بر روی اینترنت ایجاد گردیده است. به عنوان استانداردی جدید از سوی کنسرسیوم وب جهان‌شمول (W3C)، اس‌وی‌جی باعث کوچک‌تر گردیدن، سریع‌تر بودن، و تعاملی‌تر (interactive) شدن اسناد دربردارندهٔ گرافیک و انیمیشن بر روی وب می‌گردد.
برنامه طراحی وب WYSIWYG برای ویندوز , لينوكس و مكينتاش BlueGriffon 1
برنامه Bluegriffon بلو گريفون برای اوبونتو ۱۲.۰۴ / لینوکس مینت ۱۳ و اوبونتو ۱۳.۰۴ / لینوکس مینت ۱۵ و ویندوز و مكينتاش ارائه شده است.