انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: می‌خواهم فصل بعد بیرون از ایران توپ بزنم
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
می‌خواهم فصل بعد بیرون از ایران توپ بزنم 1

دلم برای هواداران استقلال می‌سوزد؛
همه بدانند که من یک استقلالی واقعی هستم/ می‌خواهم فصل بعد بیرون از ایران توپ بزنم
هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز اعلام کرد که دلش برای هواداران استقلال می‌سوزد.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، آندرانیک تیموریان پس از پیروزی تیمش مقابل استقلال اظهار داشت: فکر نمی‌کردم با 4 گل استقلال را شکست دهیم. ما برای قهرمانی باید همه امتیازهای پیش رو را جمع‌ کنیم. این بازی هم خوب بود  و برد خوبی کسب کردیم.
 
وی افزود: 7-8 موقعیت گل داشتیم که 4 گل زدیم. خوشحالم در کورس قهرمانی هستیم. ما برای قهرمانی می‌جنگیم. امیدوارم این اتفاق برای تراکتورسازی و مردم تبریز بیفتد.
 
این هافبک ملی پوش در پاسخ به سوالی درباره تشویق و ناسزاهایی که برخی تماشاگردان می دادند، گفت: آنهایی که من را تشویق کردند هواداران واقعی استقلال بودند که می‌دانند چقدر برای استقلال زحمت کشیدم. هر کسی هم که به من و خانواده‌ام توهین کرد اصلا هوادار واقعی استقلال نیست.
 
وی تاکید کرد: دلم برای هواداران واقعی استقلال می‌سوزد، چون شرایط این تیم طوری شده که فقط باید در بازی پرسپولیس، سپاهان و تراکتورسازی تماشاگران زیادی به ورزشگاه بیایند. چرا 40 هزار هوادار استقلال به 4 هزار نفر کاهش پیدا کرده؟ این در شرایطی است که مردم در تبریز عاشق فوتبال هستند و برای هر بازی 30-40 هزار نفر به ورزشگاه می‌آیند.
 
تیموریان در پاسخ به این سوال که چه تیمی قهرمان لیگ می‌شود، خاطرنشان کرد: ما برای قهرمانی باید 3 امتیاز بازی با نفت را بگیریم. از همان ابتدا هم به این مسئله معتقد بودم اگر تراکتورسازی می‌خواهد قهرمان شود باید مقابل حریفان مستقیم خود 3 امتیاز را بگیرد.
 
وی درباره آینده خود در تراکتورسازی گفت: امیدوارم فصل آینده بیرون از ایران بازی کنم. فعلا که هیچ پیشنهاد خارجی ندارم. ابتدا باید ببینم خارج می‌روم یا نه که اگر اینطور نبود به پیشنهادات داخلی فکر می‌کنم.
 
هافبک تراکتورسازی همچنین خاطرنشان کرد: آنهایی که در استقلال هستند و 6-7 نفره با اعضای هیئت مدیره  تشکیل جلسه دادند که آندو باعث زیبا بازی نکردن استقلال است و تیم را کند می کند، باید جواب بدهند. عادت هم ندارم پشت سر کسی صحبتی کنم اما هواداران واقعی استقلال بدانند آندو استقلالی است و استقلال را دوست دارد.
 
تیموریان درباره شادی گلش با ادینیو نیز اظهار داشت: با ادینیو قرار گذاشتیم اگر گل زد نام پسرم را که 2 روز پیش به دنیا آمد نشان بدهم. شادی گل ما همین بود، نه به هواداران استقلال بی احترامی کردم و نه به پرسپولیسی‌ها.
 
وی در واکنش به اقدام برخی تماشاگران که به او اسکناس نشان دادند، گفت: پول مایحتاج زندگی هر آدم است!