انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: نه استقلال، نه پرسپولیس، فصل آینده به اروپا می‌روم
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
نه استقلال، نه پرسپولیس، فصل آینده به اروپا می‌روم 1

محسن مسلمان؛
نه استقلال، نه پرسپولیس، فصل آینده به اروپا می‌روم
محسن مسلمان امیدوار است در فصل آینده لژیونر شود و فوتبالش را در خارج از ایران ادامه دهد.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، مهاجم جوان تیم فولاد امیدوار است بتواند در فصل آینده با حضور در فوتبال اروپا، مسیر پیشرفتش را ادامه دهد و به آرزوهای فوتبالی اش برسد.
 
محسن مسلمان که در نیم فصل دوم با حضور در ترکیب فولاد توانست روزهای خوبی را به همراه اسکوچیچ تجربه کند در این باره گفت: به جرات می‌ توانم بگویم او یکی از بهترین مربیانی بود که تجربه همکاری با او را داشته ام و نیم فصل خوبی را در کنار آقای اسکوچیچ داشتیم.
 
وی ادامه داد: فولاد علیرغم مشکلات فراوان تا آخرین روز رقابت سختی را با رقبایش داشت و اگر این مشکلات را نداشتیم مطمئنا مقام بهتری نیز کسب می‌ کردیم. ما باید در بازی آخر با تمام توان برای کسب سهمیه تلاش خواهیم کرد و امیدوارم نتایج به نفع ما رقم بخورد.
 
مسلمان در ادامه درباره فصل آینده و احتمال حضورش در یکی از تیم‌های پرطرفدار تهرانی گفت: من با انگیزه زیادی در نیم فصل دوم در ترکیب فولاد حاضر شدم و تمام تلاشم را برای موفقیت این تیم کردم. دوست دارم برای اینکه پیشرفت داشته باشم فوتبالم را در خارج از ایران ادامه دهم. مسوولان فولاد همکاری و لطف زیادی به من داشتند و از زمان حضورم در این تیم مورد لطف آنها قرار گرفتم.
 
مسلمان در پایان گفت: امیدوارم آخرین بازی مان برابر صبا با برد ما همراه باشد و این را باید پذیرفت که دیدار سختی در قم پیش رو خواهیم داشت و باید برای کسب سهمیه از تمام توان‌مان در زمین استفاده کنیم. امیدوارم شرایطی نیز اتفاق بیفتد که بتوانم فصل آینده در خارج از ایران فوتبالم را ادامه دهم و از حواشی دور باشیم.