انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: استقبال لس آنجلسی ها از تور کنسرت "بنیامین"
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
استقبال لس آنجلسی ها از تور کنسرت "بنیامین" 1


دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
به گزارش سینماخبر
، سلیم احمدی مدیر برنامه های بنیامین بهادری خواننده پاپ  گفت: با توجه به برنامه ریزی هایی که برای تور کنسرت آمریکا و کانادا بنیامین در نظر گرفته ایم قرار است پس از ماه رمضان کنسرت هایی را در تهران و شهرستان ها برگزار کنیم. البته ما در یک اقدام جالب توجه تلاش کردیم به صورت همزمان بلیت فروشی تهران و تعدادی از ایالت های آمریکا را آغاز کنیم که خوشبختانه استقبال مخاطبان از این برنامه ها قابل توجه بود و بلیت کنسرت لس آنجلس دقایقی بعد از باز شدن سایت بلیت فروشی به اتمام رسید.

وی گفت: همانطور که قبلا اشاره کرده بودم بعد از کنسرت تهران که طی روزهای یازدهم و دوازدهم خرداد ماه امسال در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی برگزار می شود، گروه برای برپایی تورهای کنسرت آمریکا و کانادا همزمان با عید سعید فطر برنامه های خود را از لس آنجلس آمریکا آغاز و تا پایان مهر ماه در شهرهای تورنتو و ونکوور کانادا کنسرت هایی را برگزار می کند.

به گفته وی، قبل از تورهای خارج از ایران آلبوم «بنیامین ۹۴» نیز در بازار موسیقی منتشر می شود.

مدیر برنامه های بنیامین بهادری در ادامه صحبت های خود توضیح داد: در این کنسرت ها برنامه های بسیار ویژه ای برای هموطنان خارج از کشور در نظر گرفته ایم که فکر می کنم با توجه به محتوایی که برای آنها در نظر گرفتیم، آنها با رضایت سالن اجرای کنسرت را ترک خواهند کرد. البته در تلاشیم که اعضای اصلی گروه «بنیامین موزیک» نیز در این کنسرت ها حضور داشته باشند.

احمدی درباره آلبوم جدید بنیامین هم گفت: آلبوم جدید به سبک و سیاق جدید با عنوان «بنیامین ۹۴» روانه بازار موسیقی خواهد شد. تمامی اشعار این آلبوم مانند کارهای قبلی بنیامین توسط فرید احمدی نوشته شده و بنیامین بهادری هم آهنگساز و خواننده اثر خواهد بود. گروه نوازندگان «بنیامین موزیک» نیز همراه با تعدادی دیگر از نوازندگان که همگی از نوازندگان باسابقه و حرفه ای موسیقی کشورمان هستند به عنوان نوازنده در اثر حضور دارند.

منبع:مهر