انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: ❂❂طرز تهیه ی سیب زمینی سوخاری❂❂
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
 

❂❂طرز تهیه ی سیب زمینی سوخاری❂❂ 1

 

توپ هاي سيب زميني سوخاري

 

سيب زميني بزرگ 4 عدد  .  گوشت چرخ کرده 200 گرم  .  تخم مرغ 2 عدد  .  فلفل دلمه اي 1 عدد

گوجه فرنگي 2 عدد  .  شير 1 قاشق غذاخوري  .  آب جوش 1 قاشق غذاخوري .  پياز 1 عدد  .  سير 3 حبه

پودر آويشن 1 قاشق چايخوري  .  آرد سوخاري و آرد ساده مقدار لازم  .  نمک و فلفل مقدار لازم

 

❂❂طرز تهیه ی سیب زمینی سوخاری❂❂ 1

 

طرز تهيه : پياز و سيرها را ريز خرد کنيد و در مقداري روغن تفت دهيد تا نرم شوند سپس دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
گوشت  چرخ کرده را اضافه کنيد و تفت دهيد را رنگ گوشت تغيير کند ؛ پس از تغيير رنگ گوشت فلفل دلمه اي خرد شده ، گوجه هاي پوست گرفته خرد شده و پودر آويشن را اضافه کنيد و تفت دهيد تا آب مواد کشيده شود ، در انتهاي کار نمک و فلفل بزنيد و از روي حرارت برداريد.


 

❂❂طرز تهیه ی سیب زمینی سوخاری❂❂ 1

 

سيب زميني ها را بپزيد و پوست بکنيد سپس خوب بکوبيد تا نرم شود ، در ادامه 1 قاشق شير گرم و 1 قاشق آب جوش و نصف قاشق چايخوري نمک اضافه کنيد و خوب مخلوط نماييد تا به شکل خميري يکدست شود ، کمي صبر کنيد تا سيب زميني ها خنک شوند سپس مقداري از دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
خمير سيب زميني برداريد و کف دست تان پهن کنيد و مقداري مايه گوشت داخل ان قرار دهيد وبه شکل توپ گرد کنيد ( تمام توپ ها را به همين صورت آماده کنيد ).


 

❂❂طرز تهیه ی سیب زمینی سوخاری❂❂ 1

 

تخم مرغ ها را داخل کاسه اي بشکنيد و با چنگال بزنيد تا کف کند ، توپ هاي سيب زميني را به نوبت در تخم مرغ بزنيد سپس در آرد سفيد بزنيد و مجدد در تخم مرغ بزنيد و در آخر در آرد سوخاري بزنيد تا تمام سطح توپ هاي سيب زميني به ارد دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سوخاري  آغشته شود.


 

❂❂طرز تهیه ی سیب زمینی سوخاری❂❂ 1

 

داخل قابلمه يا سرخ کن مقدار زيادي روغن بريزيد و بگذاريد داغ شود سپس دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
توپ هاي سيب زميني  را داخل روغن داغ بريزيد ، توپ ها را چند بار با چنگال اين طرف و آن طرف کنيد تا خوب طلايي و برشته شوند ( توپ ها بايد در روغن شناور باشند ) ، پس از سرخ شدن توپ ها را روي توري يا دستمال کاغذي قرار دهيد تا روغن اضافي شان برود سپس بهمراه سس دلخواه سرو کنيد.


 

❂❂طرز تهیه ی سیب زمینی سوخاری❂❂ 1

 

نکته ها : ميتوانيد داخل اين توپ ها از مقداري پنير پيتزا استفاده کنيد ، همچنين ميتوانيد داخل اين توپ ها را با مواد ديگري مانند مرغ پخته ، قارچ ، سبزيجات و … پر کنيد ، اين پيش غذاي عالي را به راحتي در منزل تهيه کنيد و از طعم لذيذ آن لذت ببريد.


❂❂طرز تهیه ی سیب زمینی سوخاری❂❂ 1

 
مرسیییییییییییییییی