انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: افزایش زودتر از موعد ظرفیت سوبارو در امریکآ ..
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
افزایش زودتر از موعد ظرفیت سوبارو در امریکآ .. 1

اگر تنها یک خودروساز جهان تحت تاثیر نوسانات بازار بزرگ ایالات متحده قرار نگرفته باشد آن شرکت سوباروی ژاپن است که توانسته به مدت هفت سال متوالی رشد فروش خود در این کشور را حفظ کند.

طبق گفته یا سویوکی یوشیگا، مدیر صنایع سنگین فوجی مالک سوبارو از تلاش زیر مجموعه اش برای افزایش ظرفیت تولید با روندی سریع تر از آن چه پیش بینی شده بود خبر داد.

در راستای این برنامه که چهار سال زودتر از موعد مقرر به سراشیبی می رسد تاسیسات سوبارو در ایالت ایندیانا می تواند از سال 2017 به ظرفیت تولید 400 هزار دستگاه دست پیدا کند. این در حالی است که پیش از این رقم فوق برای سال 2021 پیش بینی شده بود و نهایت انتظار شرکت از ظرفیت تولید تا پایان سال 2016 حدود 328 هزار دستگاه بود.

این مقام عالی فوجی همچنین ابراز امیدواری کرد تا پایان سال مالی منتهی به مارس 2016 شرکتش قادر به درآمدزایی بیشتر و افزایش جذب مشتری باشد.

در حال حاضر خودورهای شاسی بلند آتبک و سدان لگاسی در این واحد تولید می شوند ولی قرار است سال آینده خودروی کوچک ایمپرزا نیز وارد خط تولید گردد.

گفتنی است ایندیانا تنها تاسیسات خارجی سوبارو بوده و ایالات متحده به تنهایی 62% از فروش خارجی این شرکت را به خود اختصاص می دهد.