انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: «رایان رینولدز» چطور خوش اندام شد؟
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
«رایان رینولدز» چطور خوش اندام شد؟ 1

وقتی آنجلینا جولی را می‌بینید دیگر به خوشبختی‌های ریز و درشت زندگی‌اش حسادت نكنید! این روزها یك پایش مدام در بیمارستان است و در صدر اخبار سلامت بازیگران هالیوودی قرار گرفته است. به هر حال زندگی افراد مشهور همیشه خوب و خوش نیست و آنها هم مثل همه آدم‌های دیگر غم و رنج‌ها را تجربه می‌كنند اما در هر مشكل زندگی دیگران درسی نهفته كه می‌توانید برای بهبود زندگی خودتان از آن استفاده كنید. در اینجا سه چهره هالیوودی به شما می‌گویند چطور برای حفظ سلامت‌شان تلاش می‌كنند و تغییر سبك زندگی تا چه حد می‌تواند در زیبایی و جذابیت‌شان نقش داشته باشد.


یائسگی زودرس خانم اسمیت!

 «من یائسه هستم». این جمله جدیدترین اعتراف تكان‌دهنده همسر 39 ساله براد پیت است. اما چطور؟ شاید پیش خودتان بگویید هنوز برای یائسه شدن جوان است! به هر حال این هم شتری است كه در خانه هر خانمی می‌خوابد. درست كه به عقیده بعضی‌ها آنجلینا جولی شانس آورده و همسر یكی از خوش‌تیپ‌ترین مردان دنیاست اما این دلیل نمی‌شود كه بخت و اقبال همیشه یارش باشد. یك «ژن» كار را خراب كرده است. در كنار اینكه بخشی از زیبایی‌اش را مدیون ژن‌هایی است كه از والدینش به ارث برده اما در این میان ژنی وجود دارد كه از مادرش به او منتقل شده و به گفته پزشكان به احتمال 50 درصد می‌تواند او را به سرطان تخمدان مبتلا كند.


دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
«رایان رینولدز» چطور خوش اندام شد؟ 1

از این رو آنجلینا جولی پیش‌دستی كرده و به جای اینكه هر لحظه منتظر رشد تومور‌های سرطانی باشد، خودش را در مقابل ابتلا به بیماری سرطان تخمدان بیمه كرده و با جراحی و بیرون آوردن تخمدان‌هایش دیگر نگران سرطانی شدن آنها نیست. دكتر‌ها به او گفته‌اند كه عجله كند چون نتایج آزمایش‌ها از علائم اولیه سرطان تخمدان خبر می‌دادند و تومور كوچكی در یكی از تخمدان‌ها در حال رشد بود اما بعد از جراحی و خارج كردن تخمدان‌ها و لوله‌های رحم مشخص شد كه دیگر جای نگرانی نیست. با شنیدن این خبر خوش خانم و آقای اسمیت نفس عمیقی كشیدند!

البته این اولین‌بار نیست كه آنجلینا جولی چنین اقدامی را انجام می‌دهد. حتما شنیده‌اید كه در سال 2013 هم این بازیگر تصمیم گرفت با انجام عمل ماستكتومی و خارج كردن سینه‌ها از ابتلا به سرطان سینه پیشگیری كند چون پزشكان براساس آزمایش‌های مختلف اعلام كرده بودند كه به احتمال 87 درصد او هم مانند مادرش به سرطان سینه مبتلا می‌شود. جولی كه مرگ مادر برایش حادثه دلخراشی بود دلش نمی‌خواست فرزندانش هم درد و رنج او را بار دیگر تحمل كنند و به همین دلیل انجام این عمل‌های پیشگیرانه را در پیش گرفته تا یك هالیوودی سالم باشد.

اما عمل برداشتن تخمدان‌ها كه چند هفته قبل انجام شد با یائسگی زودرس آنجلینا جولی همراه شده است و او را زودتر از سایر همسن و سالانش با علائم ناخوشایند یائسگی روبه‌رو می‌كند. او كه در حال حاضر شش فرزند دارد از این پس دیگر نمی‌تواند باردار شود اما براد پیت مانند یك جنتلمن واقعی كنار اوست و در نهایت صبر و بردباری از همسرش حمایت می‌كند تا این لحظات سخت را پشت سر بگذارد و اصلا هم به فكر تجدید فراش نیست، خیال خانم‌های دوستدار براد پیت راحت!


رایان رینولدز چطور خوش‌تیپ شد؟


گول ظاهر بازیگر‌ها را نخورید. فكر نكنید همه آنها خوش‌تیپ و خوش‌اندام به دنیا آمده‌اند. البته بعضی‌ها صادق‌تر هستند و مثل رایان رینولدز اعتراف می‌كنند در گذشته‌ای نه چندان دور با ظاهر فعلی‌شان زمین تا آسمان تفاوت داشته‌اند. رایان می‌گوید: «تا همین چند وقت پیش سبك زندگی ناسالمی داشتم. برایم مهم نبود چه می‌خورم و پسری چاق بودم اما به دلیل بازی در فیلم‌ها مجبور شدم رژیم بگیریم و ورزش كنم.»


دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
«رایان رینولدز» چطور خوش اندام شد؟ 1

چند وقت پیشِ رایان رینولدز را اگر بخواهیم به ماه و سال تبدیل كنیم، می‌شود حدود هشت سال پیش. جالب اینجاست كه در حال حاضر رایان شش روز در هفته ورزش می‌كند و مراقب است تا رژیم غذایی روزانه‌اش بیش از سه هزار و 200 كالری نداشته نباشد.  در دل این موضوع راز مهمی نهفته كه رایان رینولدز از آن درس گرفته است. او رازش را با شما در میان می‌گذارد: «از وقتی تغییرات را شروع كردم زندگی‌ام هم تغییر كرد. این موضوع به من آموخت كه در زندگی هر كاری ممكن است و انجام خیلی از مسائل كه به نظر غیر ممكن می‌رسد، با تلاش و اراده ممكن می‌شود.» یكی از كارهای غیر ممكن از نظر رایان رینولدز شركت در مسابقات ماراتن نیویورك‌سیتی بود اما او توانست به مدت سه ساعت و 50 دقیقه در این تورنمنت شركت كند و به خودش ثابت كند كه در زندگی هر كاری ممكن است. فقط باید خودتان را باور داشته باشید و با ایمان به سمت هدف حركت كنید.

شیرین كاری دیگر رینولدز بالارفتن از قله ماچوپیچو با ارتفاع هشت هزار فوت بود كه او توانست آن را با موفقیت در كارنامه‌اش به ثبت برساند.  مربی بدنسازی رایان رینولدز فردی به نام بابی استورم است. او براساس نقش‌هایی كه رینولدز در فیلم‌های مختلف ایفا می‌كند، برنامه‌های ورزشی گوناگونی برایش در نظر می‌گیرد و البته آنقدر خلاقیت دارد كه برنامه‌هایش متفاوت باشد. او رینولدز را تشویق می‌كند برنامه‌های روزانه‌اش را با جدیت دنبال كند و با تغییرات اصولی و مداوم مراقب است تا تناسب اندام این مرد هالیوودی به هم نخورد.


جک اسپارو  ماهی‌خور حرفه‌ای است


چه كسی است كه از جانی دپ بدش بیاید؟ هیچ‌كس! با اینكه جانی روز به روز به 50 سالگی نزدیك‌تر می‌شود اما هنوز هم در میان مردم دنیا محبوبیت دارد و خیلی از طرفدارانش همچنان او را تحسین می‌كنند. نكته جالب در مورد جانی این است كه جوان‌تر از سنش به نظر می‌رسد. اما راز جوانی و سلامتش چیست؟ همین جا به شما می‌گوییم كه سبك زندگی سالم كه شامل برنامه ورزشی منظم و البته انتخاب غذاهای مناسب و طبیعی است در جذابیت و موفقیت جانی تاثیر زیادی داشته است. شاید به نظر نیاید اما جانی دپ برخلاف شخصیت بی‌خیالش در فیلم دزدان دریایی كارائیب نسبت به انتخاب غذاهای مناسب حساس است و هر غذایی را نمی‌خورد.


دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
«رایان رینولدز» چطور خوش اندام شد؟ 1

اگر جانی به یك ‌مهمانی دعوت شود و یك میز از غذاهای مختلف جلوی او باشد اول با چشمان تیزبینش از غذاها به سرعت اسكن می‌گیرید و با یك حساب سرانگشتی می‌فهمد كدام خوراك ارزش غذایی بیشتری دارد. سپس آهسته و بی‌صدا بشقابش را با سالم‌ترین گزینه پر می‌كند و به گپ و گفت‌وگو مشغول می‌شود. در روزهای عادی هم اوضاع به همین شكل است. او درباره رژیم غذایی روزانه‌اش می‌گوید: «همیشه مراقبم غذاهای سالمی را در رژیم غذایی روزانه‌ام داشته باشم. عاشق ماهی سفید هستم و در برنامه غذایی‌ام از پروتئین كم‌چرب مانند سینه مرغ، سبزیجاتی با برگ سبز تیره، پاستا، سویا و پنیر استفاده می‌كنم.»

البته گاهی پیش می‌آید كه جانی هم در زمان‌های فیلمبرداری مجبور می‌شود رژیم سالمش را كنار بگذارد و همرنگ سایرین فست‌فود بخورد اما خودش می‌گوید برای كاهش وزن از میوه‌هایی استفاده می‌كند كه قند كمی دارند، سراغ سبزیجات مختلف، غلات و نان سبوس‌دار می‌رود و البته نیم‌نگاهی هم به مغز دانه‌ها دارد. چای سبز هم نوشیدنی مورد علاقه جانی است و از مصرف نوشیدنی‌های شیرین و الكل پرهیز می‌كند. می‌بینید چه رژیم غذایی سالمی دارد. به افتخارش كف و سوت و هورا! این را هم بدانید كه جانی دپ در دوره‌ای از زندگی‌اش گیاهخوار بوده و از این تجربه به خوبی یاد می‌كند.

اما بشنوید از برنامه ورزشی جانی دپ. هرقدر هم كه سرگرم كار باشد باز هم برنامه ورزشی روزانه را كم نمی‌كند و حداقل چهار یا پنج بار در هفته به باشگاه می‌رود و برای تقویت عضلات سرشانه، دست‌ها و قفسه سینه تمرینات سختی را دنبال می‌كند. نكته جالب دیگر این است كه جانی دپ برای بازی در فیلم دزدان دریایی كارائیب و ایفای نقش كاپیتان جک اسپارو  ورزش شمشیربازی یادگرفته و برای این یادگیری تمرینات فشرده‌ای را دنبال كرده تا بدنش استقامت لازم را داشته باشد