انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: تلفن همراه را با جاکلیدی شارژ کنید
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
تلفن همراه را با جاکلیدی شارژ کنید 1

طراحی مهندسان؛
تلفن همراه را با جاکلیدی شارژ کنید
مهندسان آلمانی دستگاهی طراحی کرده‌اند که به جاکلیدی کاربر وصل شده و می‌تواند تلفن همراه را در نصف زمان همیشگی شارژ کند.

 مهندسان آلمانی دستگاهی طراحی کرده‌اند که به جاکلیدی کاربر وصل شده و می‌تواند تلفن همراه را در نصف زمان همیشگی شارژ کند. دستگاه یو‌اس‌بی 12 دلاری ChargeDoubler همچنین از ویژگی محافظت از داده برخوردار است، بدین معنی که از حمله ویروس‌ها به تلفن همراه در زمان اتصال به یک رایانه عمومی جلوگیری می‌کند.

 
زمانی که کابل یو‌اس‌بی به دستگاه و یک منبع شارژ متصل است، با استفاده از یک صفحه مدار داخلی با هر دو ارتباط برقرار می‌کند. دستگاه ChargeDoubler برخلاف کابل‌های یو‌اس‌بی، از جریان شارژ کامل 1000 میلی‌آمپر از رایانه استفاده می‌کند که سرعت شارژ آن را تا 200 درصد افزایش می‌دهد.
 
این محصول در رنگهای آبی روشن، سبز لیمویی، نارنجی، صورتی و خاکستری عرضه شده و کاربران می‌توانند کابل آن را با استفاده از آهن‌رباهای داخلی به شکل قطره‌ای جمع کنند. شرکت محصولات WN در مونیخ که این محصول را طراحی کرده، اکنون توسط سایت‌های جمع‌آوری بودجه مانند کیک‌استارتر و ایندیگوگو به دنبال کسب سرمایه کافی به منظور تولید انبوه این شارژر است.
 
این مفهوم شبیه به SONICable بوده که چندی پیش توسط محققان آمریکایی به بازار عرضه شده و مدعی است که تلفن‌های همراه را در نیمی از زمان رایج، شارژ می‌کند. این محصول 36 دلاری از دو عملکرد برخوردار بوده که در حالت خاموشی، مانند یواس‌بی عمل می‌کند و در زمان روشن بودن، دستگاه را شارژ می‌کند.
 
SONICable برای مدلهای آیفون 5 و بالاتر، نسل چهارم آی‌پد و بالاتر و آی‌پدهای متنی ارائه شده است. این دستگاه همچنین از یک گزینه میکرو یو‌اس‌بی برای گوشی‌های اچ‌تی‌سی، سامسونگ و سایر دستگاههای سازگار مانند eReaders برخوردار است.