انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: موبایل هوشمند +Z3 از سونی با ۱۰ دقیقه شارژ، ۵.۵ ساعت کار خواهد کرد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
موبایل هوشمند +Z3 از سونی با ۱۰ دقیقه شارژ، ۵.۵ ساعت کار خواهد کرد 1

تکنولوژی Quick Charge یا شارژ سریع که از سوی کوالکام معرفی شد، یکی از بهترین فناوری های اخیر بوده که به کاربران اجازه می دهد با اتصال موبایل خود به شارژر و در مدت ۳۰ دقیقه، بتوانند تقریبا نیمی از ظرفیت باتری را پر نمایند.

از طرف دیگر روز گذشته، سونی از +Z3 پرده برداشت؛ این موبایل نیز از فناوری Quick Charge بهره می برد اما نکته اینجاست که شارژر این تلفن هوشمند که با کد UCH10 شناخته می شود، می تواند در مدت ۱۰ دقیقه، +Z3 را برای ۵.۵ ساعت آماده به کار نگه داشته و اگر موبایل مذکور را برای مدت ۴۵ دقیقه به شارژر نگه دارید، می تواند برای یک روز در خود انرژی ذخیره نماید.

نکته ی عجیب و یا شاید جالب اینکه شارژر UCH10 صرفا با نسخه ی تک سیم کارت و معمولی +Z3 کار کرده و کاربران نسخه دو سیم کارت این موبایل، از چنین قابلیت هایی محروم خواهند بود.

از طرف دیگر نیز هنوز کاملا مشخص نیست که شارژر UCH10 با موبایل یاد شده همراه بوده و یا به شکل جداگانه به فروش می رسد. سونی اذعان دارد این شارژر که در رنگ های مشکی و سفید موجود خواهد بود، با موبایل Z3 Compact نیز همخوانی داشته و کاربران آن تلفن هوشمند نیز می توانند شارژر را تهیه کرده دستگاه خود را به شکل سریعتری با آن شارژ نمایند.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
موبایل هوشمند +Z3 از سونی با ۱۰ دقیقه شارژ، ۵.۵ ساعت کار خواهد کرد 1
جدا از بحث شارژر اما، همانطور که روز گذشته نیز برایتان نوشتیم، +Z3 می تواند عمر باتری تا دو روز را تضمین نماید و احتمال می دهیم بتوان با استفاده ی معمولی و تقریبا سنگین، از این موبایل تا دو روز بهره گرفت نه صرفا استفاده ای کاملا سبک.

به نظر می رسد عمر باتری بیشتر و شارژ سریع، از مهم ترین بخش هایی هستند که سونی در عرضه موبایل جدید به آنها توجه نموده و مشخصا می تواند نظر کاربرانی را که به این موضوع اهمیت می دهند را به خود معطوف نماید.