انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: داغ‌ترین نرم‌افزارهای موبایل
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
داغ‌ترین نرم‌افزارهای موبایل 1

با مغزتان بجنگید
Brain Wars
Brain Wars به این منظور ساخته شده است. این بازی رکورد بیش از 12 میلیون دانلود را در کارنامه دارد و سال 2014 لقب بهترین را در کشور چین کسب کرده است.
با ورود به «جنگ مغزها» باید از میان مدل‌های بازی، یکی را انتخاب کنید. سپس با انجام هر بازی امتیازی کسب می‌کنید که براساس آن روی یک نمودار که به شکل مغز طراحی شده میزان سرعت، حافظه، دقت، تمرکز و قدرت تصمیم‌گیری‌تان رسم می‌شود و می‌توانید متوجه شوید در کدام قوی‌تر هستید و در کدام ضعف دارید. غیر از این، بخش «رقابت» با عنوان Challenge نیز بسیار هیجان‌آور است ؛ زیرا می‌توانید با افرادی در سراسر دنیا یا دوست‌تان این بازی را انجام دهید. در این قسمت باید نام کاربری دوستتان را که ابتدای ورود به اپلیکیشن ساخته شده، جستجو و پیدا کنید تا بتوانید با او رقابت کنید. پس از ورود به یک رقابت نتایج به ‌صورت زنده نشان داده می‌شود و نمودار مواردی که اشاره شد رسم می‌شود تا توانایی‌های مغزتان را در برابر رقیب بسنجید.
پیش‌بینی آب‌ و هوا درون تقویم
Horizon 3
داغ‌ترین نرم‌افزارهای موبایل 1
وقت طلاست، بنابراین هر نوع ابزار و روشی که کمک کند زمان را بهتر مدیریت کنیم دست کمی از ارزش گرانبهای وقت ندارد. پیشنهاد کلیک برای استفاده از تقویم و مدیریت، زمان اپلیکیشن «هورایزون» است که تقویم را با آب و هوا ترکیب کرده است. محیط این اپ کاملا ساده و آسان طراحی شده است. با ورود به اپ، روزها در یک فهرست که با تاریخ روز فعلی شروع شده نمایش داده می‌شود و با انتخاب هر روز می‌توانید برنامه‌تان را برای ساعت‌های مختلف وارد کنید. حین وارد کردن برنامه روزانه‌تان، دو باکس وجود دارد که نقشه و اطلاعات آب و هوایی را نشان می‌دهد. با وارد کردن نام مکان، اپ به‌ صورت خودکار نشانی آن را روی نقشه نشان می‌دهد و همچنین پیش‌بینی آب و هوای روز مورد نظر را در ساعت‌های مختلف به برنامه‌تان اضافه می‌کند. به این ترتیب در فهرست روزهایی که برنامه چیده‌اید کارها و قرارهایتان همراه با زمان و پیش‌بینی دمای هوا کاملا مرتب نمایش داده می‌شود. در قسمت بالای هورایزون امکان جستجو در میان برنامه‌هایتان با عبارت‌هایی خودمانی نظیر «چه روزی از ساعت یک تا 3 وقت خالی دارم؟» وجود دارد.
فیلمی به کارگردانی یک نرم‌افزار
Magisto
داغ‌ترین نرم‌افزارهای موبایل 1
برای تصاویر تعداد زیادی اپلیکیشن و ابزار ویرایش حرفه‌ای و نیمه‌حرفه‌ای نصب کرده‌اید که کار زمانبر ویرایش با برنامه‌های سنگین رایانه را در عرض چند ثانیه انجام می‌دهد، اما در مورد ویدئو چطور؟ پیشنهاد کلیک برنامه «مجیستو» است که غیر از یک ابزار حرفه‌ای ویرایش فیلم، یک سرویس کلاود واقعی هم محسوب می‌شود. این نرم‌افزار، پردازش‌ها را بدون نیاز به منابع سیستم و کاملا آنلاین انجام می‌دهد و همان قابلیتی از کلاود را ارائه می‌کند که در آینده‌ای نزدیک شاهد فراگیر شدن آن خواهیم بود. کار کردن با مجیستو آسان بوده و کافی است ویدئو و عکس‌های دلخواهتان را از آلبوم گوشی انتخاب یا در همان لحظه ضبط کنید تا کار آغاز شود. سپس افکت و موزیک مورد نظرتان را انتخاب می‌کنید و منتظر می‌مانید اپ اینها را آپلود کند و یک کلیپ بسازد. پس از اتمام کار ـ که به سرعت اینترنت‌تان بستگی دارد ـ فیلم با افکت‌های جذاب سینمایی آماده می‌شود و می‌توانید آن را در شبکه‌های اجتماعی همچون اینستاگرام به اشتراک بگذارید. همچنین امکان اشتراک‌گذاری درون مجیستو هم وجود دارد، زیرا این اپ یک شبکه اجتماعی با 55 میلیون کاربر است.
متروسواری با گوشی
Tehran Metro
داغ‌ترین نرم‌افزارهای موبایل 1
متروی تهران روز به روز در حال گسترش است و نقاط بیشتری را از این شهر شلوغ پوشش می‌دهد، بنابراین اطلاع داشتن از مسیرهای آن می‌تواند کمک شایانی به سهولت سفرهای شهری کند. به این منظور اپلیکیشن «مترو تهران» با گرافیکی ساده و مرتب، اطلاعات متروی تهران را به گوشی‌تان می‌آورد. محیط اپ کاملا خلوت است و با باز کردن آن فقط با یک صفحه که 5 خط متروی پایتخت را با رنگ‌هایشان نمایش می‌دهد روبه‌رو می‌شوید که با انتخاب هرکدام، نام ایستگاه‌ها به صورت فهرست درمی‌آید. با انتخاب هر ایستگاه می‌توانید زمان‌بندی حرکت قطارها، مراکز مهم اطراف ایستگاه و خطوط اتوبوس و تاکسی را ببینید، ضمن این‌که امکانات ایستگاه همچون سوپرمارکت، دکه روزنامه یا عابربانک هم نشان داده می‌شود. غیر از این در منوی اپ، قابلیت مسیریابی با ورود مبدا و مقصد وجود دارد که می‌توانید از توصیه برنامه برای استفاده از مناسب‌ترین خط بهره ببرید. در این اپلیکیشن نقشه گرافیکی کامل متروی تهران نیز وجود دارد و می‌توانید با استفاده از جی‌.پی.‌اس در هر جای شهر که باشید نزدیک‌ترین ایستگاه مترو را در اطرافتان روی نقشه مشاهده کنید.
مهاجرت از سرزمین اندروید به اپل
Relo
داغ‌ترین نرم‌افزارهای موبایل 1
برای عده‌ای خرید یک گوشی هوشمند با هر سیستم عاملی آرزوست، عده‌ای هم بر سر این‌که اندروید بهتر از آی‌اواس است یا برعکس با هم می‌جنگند. اگر شما هم درگیر جنگ برتری سیستم‌عامل بوده‌اید و در نهایت متقاعد شده‌اید از اندروید به قلمروی اپل مهاجرت کنید، توصیه ما به شما استفاده از اپلیکیشن ریلو است؛ زیرا علاوه بر عادت کردن به گوشی جدید، احتمالا برای انتقال مخاطبان، عکس‌ها و اپ‌های گوشی اندرویدی‌تان به آیفون با مشکل و صرف وقت مواجه می‌شوید. به این منظور ریلو کارها را در چند دقیقه مرتب می‌کند. کافی است این اپ را روی گوشی قدیمی اندرویدی و آیفون جدیدتان نصب و آنها را به یک شبکه وای‌‌ ـ‌ فای متصل کنید. سپس اپلیکیشن یک کد qr می‌سازد که با اسکن آن با آیفون، 2 دستگاه به هم وصل می‌شوند. پس از اتصال موفق می‌توانید انتخاب کنید هریک از موارد شامل مخاطبان، عکس‌ها و ویدئوهای گالری و اپلیکیشن‌های نصب شده گوشی اندرویدی به آیفون منتقل شود. البته اپ‌ها نصب نمی‌شوند و فقط نسخه آی‌اواس‌شان در یک فهرست مرتب می‌شود تا به دلخواه هر کدام را نصب کنید.