انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: در Arkham Knight خبری از Loading نخواهد بود + جزئیات New Game Plus
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
در Arkham Knight خبری از Loading نخواهد بود + جزئیات New Game Plus 1

در حالی که تنها چند هفته تا انتشار بازی مورد انتظار Batman: Arkham Knight باقی مانده است، سازندگان این بازی اطلاعات جدیدی را منتشر کرده اند.

کارگردان Arkham Knight یعنی "Sefton Hill" در مورد بخش New Game Plus این بازی گفته است: "وقتی بخش داستانی اصلی بازی را تمام کنید، بخش New Game Plus برای شما باز خواهد شد. در بخش New Game Plus می توانید تمام امتیازهای تجربه و ابزارهایی را که به دست آورده اید استفاده کنید. به کمک این ابزار جدید می توانید به قسمت هایی که از ابتدا در دسترس نبوده اند و بسیاری از چالش های Riddler دسترسی پیدا کنید."
به گفته Sefton Hill: "در Arkham Knight هیچ خبری از Loading نخواهد بود و شما می توانید بدون مشاهده صفحه بارگذاری، بازی را شروع کرده و آن را به اتمام برسانید. نداشتن Loading برای ما اهمیت بسیار زیادی دارد."
همچنین جزئیاتی در مورد Batmobile منتشر شده است. Batmobile مجهز به سلاح EMP می باشد که می تواند برای مدت کوتاهی وسایل دشمنان بتمن را از کار انداخته و همچنین مسیر موشک ها را تغییر دهد.
Batmobile همچنین مجهز به سیستم "Drone Virus" می باشد که قادر است Drone ها Hک کرده و آن ها را در خدمت بتمن قرار دهد.
Sefton Hill در مورد Batmobile گفته است: "Batmobile یک ماشین است در مقابل یک ارتش. پس این ماشین باید جان سخت ترین ماشینی باشد که تا به حال دیده اید."
Batman: Arkham Knight در تاریخ 2 تیر منتشر خواهد شد.       

منبع : پردیس گیم