انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: پورشه کیمن GT4 و پتانسیل‌های بالا برای رقابت
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
کیمن به‌تدریج از جایگاه خود به‌عنوان ارزان‌ترین محصول پورشه به سمت بالای جدول و رقابت با 911 نامدار حرکت می‌کند. در آخرین حرکت با این مهره، پورشه مدل GT4 آن را با ویژگی‌های تحسین‌برانگیز و قیمتی نسبتاً رقابتی در نمایشگاه ژنو رونمایی کرده است.

پورشه کیمن GT4 و پتانسیل‌های بالا برای رقابت 1
Porsche Cayman GT4

پورشه کیمن GT4 که در کنار 911 GT3 RS به نمایش گذاشته شد، خودروی ارزانی نیست. این خودرو در آلمان 85779 یورو و در آمریکا 84600 دلار به فروش خواهد رسید. این قیمت برای یک کیمن، بالا به نظر می‌رسد اما در عوض تازه معادل قیمت پایه یک 911 شده است و حتی 50 هزار دلار از GT3 ارزان‌تر است.
پورشه کیمن GT4 و پتانسیل‌های بالا برای رقابت 1
Porsche Cayman GT4
پورشه کیمن GT4 و پتانسیل‌های بالا برای رقابت 1
Porsche Cayman GT4
پورشه کیمن GT4 و پتانسیل‌های بالا برای رقابت 1
Porsche Cayman GT4

قلب این خودرو یک پیشرانه شش سیلندر 3.8 لیتری تخت برگرفته از مدل 911 کاررا S می‌باشد که اکنون 385 اسب بخار نیرو و 420 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. این نیرو 45 اسب بخار بیشتر از نیروی تولیدی کیمن GTS است. انتقال این نیرو هم توسط یک گیربکس شش سرعته دستی، تنها به چرخ‌های عقب صورت می‌گیرد.
پورشه کیمن GT4 و پتانسیل‌های بالا برای رقابت 1
Porsche Cayman GT4 dashboard
پورشه کیمن GT4 و پتانسیل‌های بالا برای رقابت 1
Porsche Cayman GT4 interior

این نسخه از کیمن قادر است صفر تا صد را در 4.4 ثانیه بپیماید و در 14.5 ثانیه به سرعت 200 کیلومتر بر ساعت برسد. بیشینه سرعت آن نیز 295 کیلومتر بر ساعت اعلام شده است.
پورشه کیمن GT4 و پتانسیل‌های بالا برای رقابت 1
Porsche Cayman GT4

برای توقف این خودرو از سیستم ترمز پورشه 911 استفاده شده است. البته می‌توان ترمزهای کربن سرامیکی را نیز برای آن سفارش داد. همچنین پکیج اسپرت کرونو و صندلی‌های با پوسته فیبر کربنی را نیز می‌توان انتخاب نمود.
پورشه کیمن GT4 و پتانسیل‌های بالا برای رقابت 1 پورشه کیمن GT4 و پتانسیل‌های بالا برای رقابت 1 پورشه کیمن GT4 و پتانسیل‌های بالا برای رقابت 1


شکاف‌های کناری بدنه و ورودی‌های هوا نیز بزرگ‌تر شده‌اند و گیرایی بیشتری در ظاهر آن ایجاد نموده‌اند. اسپویلر ثابت عقب و چرخهای آلیاژی ویژه نیز دیگر تغییرات ظاهری آن می‌باشند. کاهش 30 میلی‌متری ارتفاع نیز عملکرد بهتری در پیست به همراه می‌آورد. به‌گونه‌ای که رکورد این خودرو در پیست نوربرگ رینگ به 7 دقیقه و 40 ثانیه می‌رسد.
پورشه کیمن GT4 و پتانسیل‌های بالا برای رقابت 1
Porsche Cayman GT4

پورشه همچنین مدل GT4 RS را نیز در برنامه دارد که می‌تواند سبک وزن‌تر و قوی‌تر از این مدل باشد و البته پورشه منتظر بازخورد نظر مشتریان در این ارتباط است.
پورشه کیمن GT4 و پتانسیل‌های بالا برای رقابت 1 پورشه کیمن GT4 و پتانسیل‌های بالا برای رقابت 1 پورشه کیمن GT4 و پتانسیل‌های بالا برای رقابت 1