انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: پسر شرور پورشه، کیمن GT4
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
پورشه کیمن GT4 مدل 2015، کمی ضعیف‌تر از 911 GT3 است اما به لطف ضمائم آئرودینامیکی یک خودروی بسیار سریع می‌باشد. خودرویی که پورشه آن را برای حمله به نوربرگ‌رینگ آماده کرده است.
پسر شرور پورشه، کیمن GT4 1
Porsche Cayman GT4

سپرهای تهاجمی و هواکش‌های مشبک جدید، اسپویلر بزرگ‌تر عقب همراه با باله ثابت و خروجی اگزوز دوقلو نصب شده در وسط دیفیوزر و کاهش ارتفاع 30 میلی‌متری در نگاه نخست، جلب توجه می‌کنند. صدای اگزوز این خودرو بسیار جذاب از آب درآمده است که لذت رانندگی با آن را مضاعف می‌کند.
پسر شرور پورشه، کیمن GT4 1
Porsche Cayman GT4

کابین تا حد زیادی نسبت به مدل‌های استاندارد کیمن، دست‌نخورده باقی مانده و تنها روکش چرم و آلکانترا در آن بکار گرفته شده و البته به یک فرمان اسپرت جدید نیز مجهز شده است.
پسر شرور پورشه، کیمن GT4 1
Porsche Cayman GT4 interior
پسر شرور پورشه، کیمن GT4 1
Porsche Cayman GT4 interior

اما بخش جالب‌تر ماجرا، قسمت فنیان است. جایی که موتور 3.8 لیتری تخت شش سیلندر این خودرو با 380 اسب بخار نیروی تولیدی به یک گیربکس شش سرعته دستی جفت شده و این خودرو را قادر می‌سازد تا در 4.4 ثانیه از سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت دست یابد. بیشینه سرعت این مدل هم 295 کیلومتر بر ساعت است.
پسر شرور پورشه، کیمن GT4 1
Porsche Cayman GT4

پیشرانه این خودرو نسبت به GTS تا 45 اسب بخار قوی‌تر شده است. این پیشرانه از 911 GT3 به عاریت گرفته شده و به‌خوبی روی شاسی برجسته و دقیق کیمن، قرار گرفته است.
پسر شرور پورشه، کیمن GT4 1
Porsche Cayman GT4

پورشه ادعا می‌کند که این مدل قادر است پیست نوربرگ رینگ را در 7 دقیقه و 40 ثانیه دور بزند. رقمی که آن را در بین خودروهایی چون لامبورگینی گایاردو، مرسدس SLR مک لارن و 911 توربو S مدل 2010 قرار می‌دهد.

پسر شرور پورشه، کیمن GT4 1 پسر شرور پورشه، کیمن GT4 1 پسر شرور پورشه، کیمن GT4 1
پسر شرور پورشه، کیمن GT4 1 پسر شرور پورشه، کیمن GT4 1 پسر شرور پورشه، کیمن GT4 1


کیمن GT4 را می‌توان با گزینه‌های متنوعی چون ترمزهای کربن سرامیکی، صندلی‌های مسابقه ای با پوسته فیبر کربنی و تجهیزات مسابقه ای سفارش داد. در حال حاضر این خودرو را می‌توان در آلمان با قیمت 85779 یورو با احتساب مالیات بر ارزش افزوده سفارش داد. در حالی که قیمت آن در بازار امریکا ارزان‌تر و 84600 دلار می‌باشد. بدین ترتیب، کیمن بیشتر از گذشته به 911 افسانه ای نزدیک شده و رقیبی داخلی برای مدل کاررا محسوب می‌گردد.