انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: هواوی
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
شرکت فناوری هوآوِی (به دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
انگلیسی : Huawei) شرکت دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
چند ملیتی در زمینه دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
شبکه‌های کامپیوتری و ارتباطات است. دفتر اصلی این شرکت در شهر دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
شن‌زن دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
چین قرار دارد. هوآوِی بزرگ‌ترین شرکت ارائه کننده سرویس‌های ارتباطی پس از پیشی گرفتن از دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
اریکسون در سال ۲۰۱۲ در جهان است.[sup]دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[۳] [/sup] هیوا وِی بیش از ۱۴۰٫۰۰۰ کارمند در سراسر دنیا دارد که حدود ۴۶٪ درصد در بخش تحقیق و توسعه فعالیت می‌کنند.[sup]دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[۴] [/sup][sup]دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[۵] [/sup] این شرکت حدود ۲۰ موسسه تحقیق و توسعه در کشورهای چین، ایالات متحده، آلمان، سوئد، هند، روسیه و ترکیه دارد و در سال ۲۰۱۱ در حدود ۳٫۷۴ میلیارد دلار در تحقیق و توسعه سرمایه‌گذاری کرد.[sup]دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[۶] [/sup][sup]دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[۷] [/sup]

در سال ۲۰۱۰ هیوا وِی سود ۳٫۷ میلیارد دلار را ثبت کرد. محصولات و خدماتش در ۱۴۰ کشور به کار گرفته شده و در حال حاضر ۴۵ شرکت از ۵۰ شرکت اپراتور مخابراتی بزرگ جهان از تجهیزات هوآوِی استفاده می‌کنند.[sup]دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[۸] [/sup]
در اکتبر ۲۰۱۱، دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
وال‌استریت ژورنال در مقاله‌ای این شرکت را ارائه دهنده خدمات سانسور به دولت دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ایران معرفی کرده است.



نام شرکت

نام شرکت در زبان رسمی چینی (华为) و به زبان چینی سنتی (華為) است . هواوی در لغت به زبان انگلیسی به معنای " پر زرق و برق " و یا " شکوه " نیز نامید میشود. اما در زبان چینی رسمی به معنای " دستاورد " نیز یاد شده است.[sup]دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[۱۰] [/sup]
تاریخچه
در طول سال ۱۹۸۰ دولت چین یک استراتژی چندگانه برای توسعه زیر ساخت های مخابراتی کشور داشت . در اواخر سال ۱۹۸۰ چندین گروه تحقیقاتی چینی در تلاش برای بدست آوردن توسعه و فناوری از طریق سرمایه گذاری با شرکت های خارجی بودند . تا آنجا که سرانجام دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
رن ژنگفی معاون و مدیر سابق ارتش آزادیبخش در سال ۱۹۸۷ یک شرکت مخابراتی در دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
شنژن چین احداث کرد . او به جای تکیه بر سرمایه گذاری مشترک با شرکت های خارجی برای تضمین انتقال تکنولوژی ، با تحقیق و تکیه بر توسعه بومی تاسیس شرکت خود را کلید زد . در زمانی که ۱۰۰٪ تکنولوژی از راه دور چین از طریق واردات انجام میشد ، دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
رن ژنگفی به این موضوع امیدوار بود که بتواند یک شرکت مخابراتی چینی که قابلیت رقابت با رقبای خارجی را داشته باشد بسازد.[sup]دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[۱۱] [/sup]
توسعه و خصوصی سازی
در طول چند سال اول این شرکت به طور عمده از فروش مجدد ارز شاخه خصوصی ( PBX ) سوئیچ از هنگ کنگ توانست زمینه توسعه را برای خود فراهم کند. در سال ۱۹۹۰ این شرکت با توسعه شغلی خود توانست حدود ۵۰۰ کارمند را جذب کند.[sup]دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[۱۲] [/sup]
توسعه تکنولوژی سوئیچینگ
هوآوِی در ‍‍پی بستن قرار دادی برای ساخت اولین شبکه مخابراتی در چین با ارتش آزادیبخش چین همواره در حال مذاکره بود. آن گفته دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
رن ژنگفی که تکنولوژی سوئیچینگ مهمترین ابزار امنیت ملی است و کشوری که تجهیزات سوئیچینگ خود را نداشته باشد مثل آن است که فاقد ارتش و یا نیروی نظامی است باعث شد که دیدارهایی را با رئیس جمهور خلق چین داشته باشد و آن ها سرانجام موفق به عقد قرار داد با دولت و ارتش آزادیبخش شدند.
گسترش بین‌المللی
در سال ۱۹۹۷، هواوی اولین قرارداد بین الملی خود را در زمینه ارائه محصولات شبکه خط ثابت با کمپانی هنگ کنگی Hutchison Whampoa امضا کرد.[sup]دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[۱۳] [/sup] بعد از آن در همان سال محصولات دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
وایرلس مبتنی بر دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
GSM را راه‌اندازی کرد و در نهایت برای ارائه CDMA و UMTS گسترش یافت. در سال ۱۹۹۹، این شرکت مرکز تحقیق و توسعه (R&D) را در بنگلور هند به منظور توسعه طیف گسترده‌ای از نرم‌افزارهای مخابراتی تاسیس کرد. از سال ۱۹۹۸ تا ۲۰۰۳ با دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
IBM در راستای مشاوره مدیریتی و تحول قابل توجه مدیریتی و ساختار توسعه محصول قرارداد بست. در سال ۲۰۰۰ هواوی سرعت گسترش خود به بازارهای جهانی افزایش داد که بیش از ۱۰۰ میلیون دلار را بدست آورد و یک مرکز R&D را در دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
استکهلم دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سوئد تاسیس کرد. در سال ۲۰۰۱ هواوی چهار مرکز R&D در دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ایالات متحده تأسیس کرد، در سال ۲۰۰۴ هواوی به گسترش بین‌المللی خود با قراداد ساخت شبکه نسل سوم اپراتور موبایل Telfort دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
هلند ادامه داد. این قرارداد بیش از ۲۵ میلیون دلار ارزش داشت که اولین قرارداد با یک کمپانی اروپایی بود. در سال ۲۰۰۵، برای اولین بار سفارش‌های قرارداد بین‌المللی از فروش داخلی پیشی گرفت. هواوی یک توافق نامه چارچوب بین‌المللی را با دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ودافون امضا کرد. در ماه می ۲۰۰۸ هواوی و دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
اپتوس مرکز نوآوری تلفن همراه را در سیدنی استرالیا گسترش دادند.[sup]دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[۱۴] [/sup] در سال ۲۰۰۸، این شرکت اولین استقرار خود در فناوری دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
UMTS / دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
HSPA را در مقیاس بزرگ جهانی در دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
امریکای شمالی برای ارائه نسل بعدی شبکه‌های وایرلس TELUS جدید و در بل کانادا با دسترسی سرعت بالای تلفن همراه ایجاد کرد. سال ۲۰۰۳ حجم قراردادهای این شرکت به رقم قابل‌تامل ۸/۳ میلیارد دلار رسیده بود که نسبت به سال پیش از آن ۴۲ درصد رشد داشته و بالغ بر یک میلیارد دلار از این رقم، یعنی حدود ۲۷ درصد از این قراردادها مربوط به کشورهای خارجی بوده است. نکته جالب این‌که اگر میزان قراردادهای خارجی هواوی را در همین سال با سال پیش از آن مقایسه کنیم، معلوم می‌شود که درآمدهای برون‌مرزی هواوی حدود ۹۰ درصد رشد داشته است و این به معنی آن است که هواوی در سال ۲۰۰۳ به عنوان یک چهره خوش‌نام در سطح بین‌المللی ظاهر شده است. پیش‌بینی مدیران هواوی این است که فروش برون‌مرزی این شرکت در سال میلادی جاری، همین میزان از رشد را از آن خود کرده و نزدیک به ۲ میلیارد دلار خواهد رسید. تکرار جهش تقریباً صددرصدی فروش خارجی هواوی پیام معنی‌داری برای کارشناسان اقتصادی دارد و آن این‌که هواوی قصد تسخیر سریع بازارهای منطقه را دارد. حضور ۸ دفتر مرکزی بین‌المللی و ۵۰ دفتر نمایندگی هواوی در کشورهای مختلف جهان موید این فرضیه است. یک نکته جالب دیگر در کسب وکار هواوی، نحوه مهره‌چینی مراکز R&D این شرکت در سراسر دنیاست که خبر از استراتژی بلندمدت این شرکت برای رویارویی با غول‌های صنعت فناوری اطلاعات در کشورهای صنعتی می‌دهد.[sup]دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[۱۵] [/sup]
سرمایه گذاری و مشارکت
تمرکز اصلی شرکت هواوی ساخت تلفن همراه و ایجاد شبکه از طریق مشارکت بود . در ماه مارس سال ۲۰۰۳ شرکت هواوی طی یک سرمایه گذاری مشترک با شرکت دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
۳کام که یک شرکت آمریکایی در زمینه ارتباطات و شبکه بود ، تمرکز خود را بر دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
تحقیق و توسعه و تولید و فروش محصولات شبکه داده متمرکز کردند . این شرکت در سال ۲۰۰۶ به هواوی واگذار شد. در سال ۲۰۰۶ سهام شرکت نوکیا زیمنس ۵۱٪ و هواوی ۴۹٪ بود و این برای هواوی معنای پیشرفت میداد.
شرکا و مشتریان محصولات تولیدی برای مصرف کنندگان
شرکت هواوی محصولات مصرفی متنوعی برای استفاده ی مصرف کنندگان نهایی (عموم مردم) شامل انواع مختلفی از مودم usb، مودم بی سیم، ماژول ها، set-top box، ترمینال های بی سیم، گوشی های تلفن همراه و محصولات ویدیویی را به بازار عرضه کرده است. آخرین محصولات این شرکت در حوزه تلفن همراه شامل G6,Honor 3C Play,Honor 6,Honor 3X Pro,Ascend Mate7,Ascend G630,p7,p6و Honor 4X و Honor Holly وAscend G7 هستند.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
هواوی 1

تلفن هوشمند هواوی جی ۶۳۰
هواوی در سال ۲۰۱۰، ۱۲۰ میلیون دیوایس را به سراسر دنیا عرضه کرده است. از ۳۰ میلیون تلفن همراه که ۳٫۳ میلیون آن اسمارت فون بودند به بازارهای ژاپن، ایالات متحده و اروپا عرضه شدند.[sup]دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[۲۲] [/sup]
حامی مالی
هواوی در لیگ دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بوندس لیگا حامی باشگاه دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بروسیا دورتموند است . در ۱۵ دسامبر ۲۰۱۳ هواوی در دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ای لیگ استرالیا حامی مالی دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
باشگاه فوتبال ولینگتون فونیکس است. ٰٔٔٔٔٔٔٔٔٔٔٔٔٔٔٔ
هواوی در ایران
از اوایل به وجود آمدن هواوی شرکت مخابرات ایران با این شرکت چینی همکاری‌های زیادی داشته و اکثر آنتن‌های BTS تلفن همراه در ایران از این شرکت خریداری شده است. شرکت مبین نت و ایرانسل ارائه دهنده اینترنت وایمکس مودم‌های خود را از این شرکت خریداری نموده و ارائه نموده است.[sup][دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
نیازمند منبع
][/sup] هوآوی با مشارکت شرکت دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
مایکروتل از ابتدای سال 2012 اقدام به عرضه تلفن های هوشمند خود به بازار ایران نموده و با توجه به سطح کیفی تلفن های عرضه شده توانست با استقبال مصرف کنندگان در ایران همراه باشد. البته داشتن پشتیبانی رسمی و خدمات سراسری در ایران توسط نماینده رسمی این شرکت (( دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
مایکروتل )) می تواند یکی از مهمترین دلائل عرضه مناسب این برند باشد. ونکته مهمتری که تلفن های همراه هوآوی توانست باوجودرقبای سرسخت چون سامسونگ ونوکیاو... دربازار ایران پا جای پای سایر برندهای رقیب بگذارد کیفیت بالا وقیمت پایین محصولات این شرکت بود.