انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: کفاشیان: هیچ سالی به اندازه سال گذشته مشکل مالی نداشتیم
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
کفاشیان: هیچ سالی به اندازه سال گذشته مشکل مالی نداشتیم 1

وبسایت رسمی برنامه نود - رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان گفت: از نظر درآمدی فصل گذشته فصل سختی برای ما بود و هیچ سالی به اندازه سال گذشته مشکل مالی نداشتیم.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از فارس،  علی کفاشیان در مجمع فدراسیون فوتبال و در جمع اعضای این مجمع گفت: خوشبختانه از سوی نهادهای نظارتی مسایل مالی و صورت‌حساب ها تایید شده است. ما از دی ماه گذشته تا امروز فعالیت‌هایی داشتیم تا تیم ملی سروسامان بگیرد و آماده حضور در بازی‌های آسیایی و جهانی شدیم و همان طور که می‌دانید تیم ملی فردا جهت اعزام به مسابقات مقدماتی جام جهانی کشور را ترک خواهد کرد. از طرفی دیگر تیم امید ما هم راهی مرحله نهایی مقدماتی المپیک ۲۰۱۶ ریودوژانیرو شده و تیم‌های نوجوانان، جوانان و نونهالان ما هم آماده مسابقات هستند و البته این مسابقات برخی میزبانی‌هایش با ماست.

وی ادامه داد: سرمربی تیم فوتسال هم رفته و من باید از همین جا استفاده کنم و از مسئولان سازمان لیگ بابت برگزاری خوب و مناسب لیگ برتر تشکر کنم که توانستند با یک برنامه‌ریزی خوب لیگ را به پایان برسانند و البته جوان گرایی هم انجام شد هر چند که از نظر درآمدی لطمات زیادی خوردیم.

رئیس فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: هیچ سالی به اندازه سال گذشته ما مشکلات مالی نداشتیم و حتی حق پخش هم پرداخت نشد که این مسائل باعث به وجود آمدن سال سختی برای ما شد.

کفاشیان در ادامه صحبت‌هایش تصریح کرد: اینها برنامه‌های مهمی بود که انجام شد و امیدوارم سال آینده برنامه‌های بهتری انجام دهیم و برنامه‌های آتی‌مان را هم بهتر پیش ببریم البته ما برنامه‌های فنی و آموزشی هم برای استان‌ها داشته و داریم و همان‌طور که می‌دانید در اردیبهشت ماه به عنوان نائب رئیس AFC رای آوردم از طرف دیگر با توجه به امن بودن کشور ایران، کشورهای افغانستان و عراق قرار شد بازی‌هایشان را در ایران انجام دهند و کشورمان را به عنوان میزبان انتخاب کردند.

وی خاطرنشان کرد: کنگره بعدی ما کنگره فیفا بود که دو هفته پیش انجام شد و با سیاست‌گذاری‌هایی که در آسیا انجام شده بود تصمیم گرفتیم به بلاتر رای دهی و البته کشورهای آفریقایی هم همین کار را کردند. اما به هر حال مشکلاتی پیش آمد که پلیس در حال تحقیقات است و قرار شد در مجمع بعدی انتخابات برگزار شود تا رئیس فیفا هم مشخص گردد.