انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: احتمال انتشار نقشه اپل برای اندروید و ویندوزفون
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
ظاهرا اپل تصمیم خود را برای انتشار برنامه Apple Maps برروی اندروید و ویندوزفون گرفته است. به این ترتیب احتمالا به زودی شاهد اجرای این نرم افزار برروی بسیاری از تلفن ها هوشمند خواهیم بود.

مدتی قبل اپل اقدام به ساخت اپلیکیشن اختصاصی نقشه برای دستگاه های پلتفرم iOS کرد تا با این کار سلطه ی نرم افزارهای گوگل بر نقشه دستگاه های اپل را کاهش دهد. هرچند اپلیکیشن Apple Maps در روزهای اول با انتقاداتی روبرو شد اما به مرور کاربران به استفاده از این نرم افزار پرداختند.
 
احتمال انتشار نقشه اپل برای اندروید و ویندوزفون 1
 
 
اپل مدتی است که با پشتکاری مثال زدنی برروی اپلیکیش نقشه خود کار می کند. بعد از شایعات فراوان پیرامون گشت و گذار خودروهای اپل برای هماهنگی با سیستم مسیریاب نرم افزار Apple Maps، امروز ادعای جدیدی در رابطه با نقشه اپل منتشر شد.
 
با توجه به شایعات پخش شده نرم افزار Apple Maps در آینده نزدیکی برای اندروید و ویندوزفون منتشر می شود. طبق گزارش منتشر شده در سایت "اپل اینسایدر" شرکت اپل قصد استخدام یک مهندس در حوزه جاوا برای انتقال نرم افزار خود به سایر پلتفرم ها را دارد. اپل در همین راستا ظاهرا قصد راه اندازی خدمات نقشه  Apple Maps برروی مرورگر ها را نیز دارد.

با توجه به برتری نقشه های گوگل و نوکیا در گوشی های همراه و به نوعی بی رقیب بودن این دو نرم افزار کاربردی اپل ظاهرا تصمیم خود را برای کنار زدن این دو شرکت بزرگ گرفته است.
 
حال باید دید در کنفرانس فردا شب آیا اطلاعاتی در رابطه با این شایعه منتشر می شود یا خیر. البته با توجه به دلایل ذکر شده باید به دید قطعیت به این موضوع نگاه کرد. احتمالا بزودی شاهد عرضه Apple Maps برروی سایر پلتفرم ها نیز خواهیم بود.