انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: برگزاری کنسرت"محمد علیزاده"در کرمانشاه
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
برگزاری کنسرت"محمد علیزاده"در کرمانشاه 1


دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 به گزارش سینماخبر
،محمد مظفری تهیه کننده این کنسرت و مدیر کانون سرزمین مهر با اعلام این خبر افزود: همزمان با ایام مبارک ماه شعبان و اعیاد فرخنده شعبانیه با همراهی شایسته اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کنسرت بزرگ محمد علیزاده در کرمانشاه  تدارک دیده شد.

وی اضافه کرد: این خواننده متعهد و مردمی قطعاتی از آلبوم‌های «سورپرایز» و «دلت با منه» را به همراه چندین تک آهنگ به هنردوستان کرمانشاهی ارائه می‌کند.

مظفری افزود: ابتدا این کنسرت در 4 سانس در روزهای 22 و 23 خرداد ماه پیش بینی شده بود که با توجه به استقبال پرشور مردم عزیز و تقاضاهای بیشتر با موافقت این هنرمند، تصمیم به تمدید آن گرفتیم.

این تهیه کننده گفت: به دلیل اینکه گروه آقای علیزاده در روز 24 خرداد ماه در شهر رودسر استان گیلان کنسرت دارند، تمدید کنسرت کرمانشاه ایشان را به روز 21 خرداد ماه موکول کردیم.

مظفری تصریح کرد: این برنامه در تالار انتظار شهر کرمانشاه در 6 سانس طی مدت سه روز اجرا خواهد شد که علاقمندان برای تهیه بلیت می توانند به سایت ایران کنسرت به آدرس دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
www.iranconcert.com   مراجعه نمایند.

وی ادامه داد: عزیزانی هم که به اینترنت دسترسی ندارند می توانند با مراجعه حضوری به مراکز فروش، بلیت خود را تهیه نمایند.

تهیه کننده این برنامه گفت: کانون سرزمین مهر واقع در ابتدای بلوار مصطفی امامی نبش ترمینال شماره 2 اتوبوسرانی، گالری خورشید در خیابان دبیراعظم نبش بازارچه مقدم و آموزشگاه موسیقی کوثر واقع در 22 بهمن،  پایین تر از چهارراه سیمتری دوم مراکز فروش بلیت به صورت حضوری هستند.

مظفری افزود: باتوجه به علاقه خود محمد علیزاده به اجرای برنامه در کرمانشاه امیدواریم این فعالیت فرهنگی مورد استقبال علاقمندان قرار گرفته و انرژی تازه‌ای در جهت ایجاد فضای نشاط و شادمانی همراه با تفکر در مردم کرمانشاه ایجاد کند.

موسسه فرهنگی هنری کوثر با همکاری کانون تبلیغاتی سرزمین مهر و شرکت هنرپردازان نبض این برنامه را برگزار می‌کنند.

منبع:تسنیم
ممنونم