انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: اپل خانه شما را هوشمندانه کنترل می‌کند
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
اپل خانه شما را هوشمندانه کنترل می‌کند 1


اپل از محصول جدیدی رونمایی کرده که به کاربرانش اجازه می دهد خانه های خود را حتی از دور نیز هوشمندانه کنترل کنند.
به گزارش خبرگزاری مهر، در سال گذشته، اپل محصول جدیدی را با نام HomeKit معرفی کرد که به کاربرانش اجازه می دهد با استفاده از این پلتفورم کنترل تمامی دستگاه های هوشمند و گجت های خانگی را از طریق دستگاه اپل در اختیار داشته باشند.

کاربران محصولات آیفون به سادگی و با استفاده از اسمارت فون های خود می توانند به کنترل دستگاه های هوشمند داخل منزل بپردازند. اما قابلیت های این دستگاه با کمک سیری انجام می شود که یک اپلیکیشن اختصاصی برای این کار است.

سیری ( Siri) یک دستیار شخصی هوشمند است که به عنوان یک اپلیکیشن برایiOS اپل کار می‌ کند. سیری با صدای کاربران فعال شده و قابلیت جدیدی است که همراه iOS ۸ عرضه خواهد شد تا از طریق آن بتوان به کنترل هوشمندانه منزل پرداخت. برای مثال، زمانی که در شب هنگام قصد استراحت و خواب دارید با گفتن جمله «برای خواب آماده شو» این دستگاه به صورت خودکار تمامی لامپ ها را خاموش کرده و درب های ورودی را اگر هوشمند باشند، قفل می کند.

برای کنترل دستگاه های هوشمند منزل به ویژگی iOS۸ نیاز بوده و می توان تمامی گجت های هوشمند منزل از جمله تهویه ها، لامپ ها، درب های ورودی و ... ر ا تحت کنترل داشت. از دیگر قابلیت هایHomeKit می توان به دسترسی سریع و همینطور کنترل دستگاه های مختلف در یک زمان واحد را نام برد.
با معرفی محصول جدید اپل، شرکت های مانند August که در ساخت قفل های هوشمند فعالیت دارد یا فیلیپس در لامپ های هوشمند و ...  اعلام آمادگی و همکاری خود را با دستگاه جدید اپل اعلام کرده اند.

اما قبل از استفاده از دستگاه جدید اپل بایستی در خانه ای پیشرفته زندگی کنید تا بتوانید از مزایای HomeKit بهره مند شوید. کاربران با داشتن اپل آی دی و همینطور iOS ۸.۱ می توانند به انجام فرامین صوتی از طریق سیری بپردازند.