انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: اژدری زاده:برای مدیرعاملی فولاد صحبت کردم ولی برنامه ندادم
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
اژدری زاده:برای مدیرعاملی فولاد صحبت کردم ولی برنامه ندادم 1

وبسایت رسمی برنامه نود - مدیرعامل فعلی باشگاه فولاد نوین می‌گوید با وی برای مدیرعاملی باشگاه فولاد خوزستان صحبت شده است ولی هنوز حضورش در این تیم قطعی نیست.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از مهر، علیرضا اژدری زاده درباره اینکه یکی ازگزینه‌های جانشینی سیف الله دهکردی به عنوان مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان است، اظهار کرد: با من دو جلسه در این خصوص برگزار شد هنوز چیزی قطعی نیست و من نمی‌توانم بگویم این مسئله در چه مرحله‌ای است.

وی درباره اینکه آیا برنامه‌ای برای مدیرعاملی به مسئولان شرکت فولاد تحویل داده است یا خیر، تصریح کرد: خیر، از من برنامه‌ای نخواستند ولی صحبت شد که اگر بحث مدیرعاملی باشد، نظرتان چیست.

اژدری زاده در پاسخ به این سئوال که در صورت انتخابش به عنوان مدیرعامل فولاد خوزستان، چه برنامه‌ای خواهد داشت، گفت: اول باید دید امکان مدیرعاملی من چقدر است. با این حال اگر من مدیرعامل شوم سیاست‌ گروه قبلی را دنبال خواهیم کرد. من چند سال با آقای دهکردی کار کردم و با عملکردشان به خوبی آشنا هستم.

مدیرعامل باشگاه فولاد نوین در پایان درباره وضعیت فروش این باشگاه هم تاکید کرد: هنوز بحث واگذاری به نتیجه نرسیده است. ضمن اینکه نفت آبادان و نفت مسجد سلیمان هم به صورت شفاهی برای خرید باشگاه اعلام آمادگی کرده‌‌اند ولی درخواست رسمی نداده‌اند.