انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: صادقی:بعید است رحمتی به ذوب‌آهن بیاید
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
صادقی:بعید است رحمتی به ذوب‌آهن بیاید 1
وبسایت رسمی برنامه نود - دروازه‌بان تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: بعید است سیدمهدی رحمتی به ذوب آهن بیاید.

به گزارش وبسایت نود و به نقل از فارس ، محمدباقر صادقی با تیم ذوب‌ اصفهان قهرمان جام حذفی شد، با این حال او فصل خیلی درخشانی را در درون دروازه این تیم سپری نکرد و کمتر فرصت حضور در میدان را داشت. با صادقی گفت‌وگویی به شرح زیر انجام داده‌ایم:
با ذوب‌آهن قهرمان شدید، فصل گذشته چطور بود؟‌
از نظر شخصی فصل بدی را در فوتبال پشت سر گذاشتم، مصدومیت‌ها و یکسری اتفاقات بد که مقصرش خودم بودم برایم رخ داد تا نتوانم فصل درخشانی را پشت سر بگذارم، فقط خوشحالم که با قهرمانی ذوب‌آهن فصل به پایان رسید تا این فصل پایان خوبی داشته باشد اما از خودم اصلاً راضی نبودم اینگونه نیست که بگویم مربی من را بازی نداد. مشکلاتی داشتم که نتوانستم در این فصل خوب بازی کنم.
فصل بعد در ذوب‌آهن می‌مانی؟
من یک سال دیگر با ذوب‌آهن قرار داد دارم البته دو سه باشگاه با من صحبت کردند که به آنها گفتم اگر خواهان من هستید به باشگاه ذوب‌آهن نامه بنویسید، با این حال بعید است که باشگاه ذوب‌آهن به من اجازه جدایی بدهد زیرا آنها فصل آینده در سه جام حضور دارند و بعید است که به من اجازه جدایی بدهند.
صحبت از حضور مهدی رحمتی در ذوب‌آهن شده است،‌اگر او بیاید کار برای فصل آینده سخت‌تر خواهد شد؟‌
بعید است رحمتی به باشگاه ذوب‌آهن بیاید اگر او بیاید قطعاً یا من یا مظاهری از تیم جدا می‌شویم. به نظر من از نظر اقتصادی بعید است که رحمتی هم به جمع ما اضافه شود.
تمرینات تیم ذوب‌آهن چه زمانی آغاز می‌شود؟
هنوز تاریخی برای شروع تمرینات به ما نگفته‌اند.