انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: حمایت صنایع از تیم های ورزشی ، برای صنعت و ورزش سودمند است
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
حمایت صنایع از تیم های ورزشی ، برای صنعت و ورزش سودمند است 1


شیراز - ایرنا- سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان فارس ، خواستار حمایت هرچه بیشتر صنایع از تیم های ورزشی این استان شد و گفت: بدون شک این حمایت هم برای صنعت و هم برای ورزش سودمند است.

 به گزارش خبرنگار ایرنا علی رضایی ،چهارشنبه دردیدار بامدیر عامل شرکت فرآورده های لبنی ارژن در شیراز بیان داشت: اکنون که

هیچ بنگاه اقتصادی حاضر به حمایت از تیم های ورزشی نیست اقدام شرکت ارژن در حمایت از تیم فوتسال ارژن شیراز کاری با ارزش و ستودنی است.

وی اضافه کرد:کارخانه ارژن بهترین الگو برای سایر کارخانه ها و دیگر صنایع فارس است تا آنها نیز برای سالم سازی اجتماع به ورزش این استان یاری دهند.

سرپرست ورزش و جوانان فارس با اشاره به این که تیم فوتسال ارژن شیراز افتخار ورزش فارس است، گفت:این تیم خدمات زیادی به ورزش و جوانان فارس کرده است از این رو مدیر عامل این شرکت شایسته تقدیر است.

رضایی بیان کرد:وظیفه خود دانستیم با حضور در این مجموعه از زحمات آنها که در امر تولید، سازندگی و ورزش گام های موثری برداشته اند ،تقدیر کنیم.

مدیرعامل شرکت فرآورده های لبنی ارژن نیز در این دیدار به مسابقات فصل پیش لیگ فوتسال دسته اول کشور اشاره کرد و بیان داشت، متاسفانه فصل گذشته حق تیم فوتسال ارژن پایمال شد اما در این فصل تیم قدرتمندی را تشکیل خواهیم داد تا بتواند به لیگ برتر صعود کند .

سعید کریمی افزود:شرکت فرآورده های لبنی ارژن علاوه بر حمایت از فوتسال از تیم های کاراته در سطح پایه نیز حمایت می کند و بنا داریم این حمایت ها را همچنان ادامه دهیم.

رییس هیات فوتبال استان فارس نیز در این دیدار گفت: تیم ارژن پرچمدار فوتسال فارس است و بازیکنان این تیم همواره با روحیه جوانمردی و اخلاق محوری در رقابت های مختلف حاضر می شوند.

غلامعلی هنرپیشه با تاکید بر حمایت از تیم های مختلف استان فارس بیان کرد: هیات فوتبال فارس از تیم ارژن در رقابت های لیگ دسته یک فوتسال حمایت خواهد کرد تا شاهد صعود این تیم به رقابت های لیگ برتر باشیم