انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: شبی خانوادگی برای شهاب رمضان در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
به گزارش دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
خبرنگار موسیقی
 دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران
، کنسرت شهاب رمضان در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی به همت موسسه رویال هنرپارس شب گذشته در حالی برگزار شد که حضور دوستان بی‌شمار این هنرمند بیش از حد نظر طرفداران را به خود جذب کرده بود.
این کنسرت که سه‌شنبه شب 19 خرداد‌ماه در حالی برگزار شد که مردم بیش از 45 دقیقه منتظر بودند که این خواننده‌ی پاپ به روی صحنه بیاید.
شهاب رمضان با خواندن آهنگ «لحظه‌ها» اجرای خود را شروع کرد و از جمله قطعات اجرا شده این خواننده می‌توان به آهنگ‌های «عاشقتم»، «چشام تو رو میبینه»، «مثل پاییزی رو میری»، اشاره کرد و قبل از شروع آهنگ «غم عشق» این قطعه رو تقدیم به تمام عاشقان کرد؛ آهنگ «رویای من» با زدن گیتار الکترونیک نیما رمضان فضای بسیار خوبی را در سالن ایجاد کرد. بعد از پایان این قطعه از برادر کوچکتر خود وهاب رمضان برای نواختن گیتار برای اولین بار به روی صحنه دعوت کرد و آهنگ «بمیرم برات» را برای دوست‌داران خود اجرا کرد.
«جشن تنهایی»، «من واست جونمو میدم» و آهنگ «اینم از تو» که قبل از اجرای آن این آهن را به مرتضی پاشایی تقدیم کرد و گفت: این آهنگی بود که هر وقت مهمان کنسرت‌های مرتضی پاشایی بودم من را با این آهنگ معرفی می‌کرد و به یاد این هنرمند مصطفی پاشایی برادر خوب مرتضی مهمان ویژه‌ی کنسرتمان است.
اجرای موزیک متفاوت از رونی باباخانیان نوازنده‌ی ارمنی گروه شهاب رمضان از جمله لحظه‌هایی بود که مورد استقبال هواداران قرار گرفت.
نکته قابل تامل در این کنسرت حضور تعداد زیادی از هنرمندان و دوستان شهاب رمضان مدت زیادی از کنسرت خود را برای معرفی آن‌ها اختصاص داده بود و این موضوع مقداری طرفداران این خواننده را ناراحت می‌کرد و معرفی آن‌ها وقت زیادی از کنسرت را گرفته بود.
در آخر رمضان با آهنگ «رمانتیک» به کنسرت خود پایان داد.
از جمله مهمان‌های حاضر در این کنسرت می‌توان به مجید مظفری و دخترش نیکی مظفری، امید حاجیلو، میثم ابراهیمی، بهرام پاییز پوریا حیدری، حسین استیری، عماد طالب‌زاده و کوروش حاتمی و تعداد بیشماری از دوستان دیگر این خواننده اشاره کرد.


[ltr]دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
شبی خانوادگی برای شهاب رمضان در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی 1
[/ltr]
ینی مهربون تر از این بشر من ندیدمـ.. (: