انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: نرم‌افزار موبایل- اضافه کردن ریش و سبیل به عکس ها
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
 نرم‌افزار موبایل- اضافه کردن ریش و سبیل به عکس ها 1

Beardify اپلیکیشنی برای ویندوزفون و آیفون است که به کمک آن می‌توانید به صورت خود در عکس‌ها ریش و سبیل اضافه کنید و عکس‌های خود را به صورت فانتزی و خنده‌دار ویرایش کنید.

به گزارش جام جم کلیک: تاکنون اپلیکیشن‌های بسیاری در زمینه‌ی ویرایش فانتزی عکس‌ها و اضافه کردن آیتم به عکس‌ها برای اندروید و آی او اس ساخته و منتشر شده است. در سوی مقابل اما ویندوزفون سهم بسیار کمی در این موضوع داشته و تعداد اپلیکیشن‌های خوب و قابل قبولی که برای این پلت فرم در نظر گرفته شده است بسیار محدود است. اما همانطور که اپلیکیشن 6TAG جایگزین فوق العاده ای برای اینستاگرام ویندوزفونی‌ها بوده است، Beardify نیز آمده است تا یک تنه با تمامی رقیب‌های اندرویدی و... روبرو شود و با توجه به تعداد دانلود بالای این اپلیکیشن در ویندوزاستور و همچنین بازخورد مثبت آن از سوی کاربران، می توان به این نکته پی برد که در این امر نیز موفق بوده است.

نرم‌افزار موبایل- اضافه کردن ریش و سبیل به عکس ها 1

 Beardifyدارای ده‌ها مدل ریش و سبیل بوده که همگی از کیفیت عالی و تنوع قابل قبولی برخوردار هستند. شما می‌توانید عکس‌های خود را از طریق گالری در برنامه باز کنید و بعد از ویرایش آن، به صورت فایلی مجزا ذخیره نمایید.
قابلیت اشتراک گذاری مستقیم عکس‌ها از داخل خود اپلیکیشن نیز در اختیار شما قرار گرفته است و می‌توانید نتیجه‌ی تغییرات خود را با دوستانتان نیز به اشتراک بگذارید. محیط مناسب و کاربری آسان، دقت و عملکرد بسیار بالا، وجود انواع ریش و سبیل، امکان ساخت فیلم از عکس ها، وجود انمیشن‌های زیبا برای اعمال بر روی عکس و امکان اشتراک گذاری در تمامی شبکه‌های اجتماعی از دیگر ویژگی‌های این اپلیکیشن کاربردی هستند.