انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: رونالدو پولسازترین بازیکن در بازار فوتبال
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
شرکت بازاریابی رپوکوم اعلام کرد بازیکن ۳۰ ساله تیم رئال مادرید اسپانیا از این حیث وین رونی انگلیسی و آندرس اینی یستای اسپانیایی را شکست داد.


روبن فان پرسی و آرین روبن هلندی و آندره آ پیرلو ایتالیایی نیز در فهرست شش بازیکن برتر از این حیث در اروپا قرار گرفته اند.


این شرکت بازاریابی اعلام کرد:« در زمینه فعالیت در بازار در سطح جهان، ‌رونالدو از دیگر بازیکنان اروپایی پیشی گرفته است.» در نظرسنجی این شرکت آمده است ۸۳ درصد از مردم جهان - ۸۵ درصد همه مردان و ۸۰ درصد همه زنان این ستاره پرتغالی را می شناسند. این شرکت تخمین زده است رونالدو سالانه از حامیان مالی خود بین ۳۰ تا ۳۵ میلیون یورو دریافت می کند.


این در حالی است که ۵۴ درصد مردم جهان وین رونی بازکین تیم منچستریونایتد انگلیس را می شناسند و درآمد سالانه او از اسپانسرها بین چهار و نیم تا پنج میلیون یورو تخمین زده می شود. ۴۸ درصد مردم جهان نیز اینی یستای اسپانیایی را می شناسند و درآمد سالانه او از اسپانسرها بین دو تا دو نیم میلیون یورو است.


۴۶ درصد مردم جهان نیز فان پرسی و روبن را می شناسند . این نظرسنجی در ۱۳ کشور مهم فوتبالی - آرژانتین ، آلمان، هند، ایتالیا، ژاپن، روسیه


، اسپانیا و آمریکا - انجام شده است.


۴۱ درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی نیز اعلام کردند پیرلو را می شناسند.


ماریو گوتزه و مسوت اوزیل از آلمان جایگاه هفتم و هشتم را به خود اختصاص داده اند و گرت بیل از ولز در این رده بندی نهم و ادن آزار بلژیکی دهم شده است.


به گزارش خبرگزاری فرانسه از پاریس، این در حالی است در آمد اوزیلف گوتزه و بیل - که مردم جهان کمتر آنها را می شناسند - از درآمدهای تبلیغاتی بیشتر از پنج بازیکنی است که مردم جهان شناخت بیشتری از آنها دارند.


درآمد سالانه بیل از اسپانسرها پنج تا شش میلیون یورو تخمین زده می شود که بیشتر درآمد رونی است. این در حالی است که درآمد اوزیل از این حیث سالانه بین چهار تا پنج میلیون یورو و درآمد گوتزه سه تا سه و نیم میلیون یورو است.


در میان این ده بازیکن، اینی یستا قابل اعتمادترین فوتبالیست شناخته شد . میزان اعتماد به او در سطح جهان ۷۱ درصد، میزان اعتماد به رونالدو ۶۷ درصد و رونی ۶۲ درصد است.


میزان اعتماد به فان پرسی و گوتزه نیز ۷۰ درصد است. اگر لیونل مسی در فهرست بازیکنان اروپایی قرار می داشت، رتبه ای پایین تر از رونالدو به دست می آورد زیرا بر اساس اعلام این موسسه، ۷۴ درصد از مردم جهان او را می شناسند . میزان شناخت از او در کشور خودش یعنی آر‍‍ژانتین ۹۹ درصد است.