انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: حرف های تاج بعداز دیدار با رئیس فدراسیون ایتالیا
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
حرف های تاج بعداز دیدار با رئیس فدراسیون ایتالیا 1
نایب رئیس فدراسیون و رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران در رم پایتخت ایتالیا با رئیس فدراسیون فوتبال این کشور دیدار و گفت و گو کرد.در این دیدار کارلو ته وکیو رئیس فدراسیون ، ماریو گالاووتی نایب رئیس و فیلاچیونی مدیر بین الملل و توسعه  فدراسیون فوتبال ایتالیا، مهدی تاج نایب رئیس فدراسیون و رئیس سازمان لیگ و محمد رضا کسرایی رئیس روابط بین الملل سازمان لیگ حضور داشتند.

رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران در باره این دیدار اعلام کرد:هدف از این دیدار گسترش همکاری های دو کشوربرای توسعه و پیشرفت در بخش های مختلف فوتبال بود.

تاج افزود:استفاده از الگوهای جدید بازاریابی ایتالیا برای در آمد زایی بهتر در باشگاه های ایران،بررسی سیستم صدور مجوز حرفه ای باشگاه های ایران مطابق با استاندار های فیفا و یوفا و نه آن چیزی که درسطح کنفدارسیون فوتبال آسیا مرسوم است و حضور مدیران عامل باشگاه ها ایران برای حضور در کشور ایتالیا برای دیدار های رودرو با مدیران باشگاه های این کشور و برگزاری کارگاه های آموزشی در کشور ایتالیا برای ارتقای سطح دانش فنی و حرفه ای آنان از جمله مباحث مطرح شده در این دیدار بود.

نایب رئیس فدراسیون بیان کرد :همچنین قرار است در ابتدای فصل آتی لیگ برتر کارشناسان بازار یابی و صدور مجوز حرفه ای فدراسیون فوتبال ایتالیا به ایران سفر کنند تا برای مدیران بازاریابی و مدیران عامل باشگاه های کشور با در رابطه با اصول بازاریابی و مسائل مرتبط به آن کارگاه های آموزشی  برگزارکنند.

این مقام مسئول گفت: قرار است با همکاری فدراسیون فوتبال ایتالیا کارشناسان مجرب بازاریابی  ایتالیا به مدت 6 ماه در ایران حضور پیدا کنند تا راه های جدید کسب در آمد زایی و تغییر تفکر باشگاه های ما در این رابطه ایجاد تا در آینده شاهد تغییر و تحول خوبی در باشگاه ها باشیم .