انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: گزارش/ روسیه بدون ستاره‌هایش به مصاف ایران می‌رود
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
گزارش/ روسیه بدون ستاره‌هایش به مصاف ایران می‌رود 1

وب سایت رسمی برنامه نود- هفته سوم رقابت‌های لیگ جهانی والیبال در گروه دوم سطح یک این مسابقات طی روزهای شنبه و یکشنبه برگزار خواهد شد که طی آن ملی‌پوشان والیبال ایران در ادامه رقابت‌های بیرون از خانه خود به مصاف روسیه خواهند رفت.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، شاگردان کواچ که از چهار بازی قبلی چهار شکست و فقط یک امتیاز اندوخته دارند، خوب می‌دانند که اگر به دنبال صعود به مرحله نهایی هستند قطعا باید از قهرمان المپیک ۲۰۱۲ در خانه حریف امتیاز کسب کنند. تیم ملی والیبال ایران که به‌منظور برگزاری پنجمین و ششمین مسابقه خود در لیگ جهانی ۲۰۱۵، طی سفری ۲۰ ساعته از چنستوهوا به کازان رفته است، سه‌شنبه‌شب اولین تمرین بدنسازی و توپی خود را سالن والیبال باشگاه زنیت برگزار کرد که اسلوبودان کواچ جهت بیدار شدن بدن بازیکنان و هماهنگی شرایط بدنی آنها با زمان محلی، این تمرین را در برنامه آمادگی ملی‌پوشان قرار داد و به آنها اعلام کرد این تمرین سبک برای ریکاوری است و تا حد ممکن از پرش‌های بلند خودداری کنند.

 ذکر این نکته در آستانه دیدار تیم ملی والیبال ایران برابر روسیه حائز اهمیت است که سرمربی روس‌ها همچنان میلی به استفاده از ستاره‌های اصلی خود ندارد و با اعلام اسامی تیم ملی روسیه مشخص شد که این تیم تقریبا با ترکیب دوم خود برابر ایران قرار خواهد گرفت و همین عامل قطعا شانس ما را برای کسب امتیاز برابر روس‌ها بالا خواهد برد. هرچند پیش‌بینی می‌شد با توجه به چهار شکست بیرون از خانه روس‌ها، ورنکووف، سرمربی روسیه در دیدار‌های خانگی از ترکیب اصلی تیمش استفاده کند اما با اعلام اسامی تیم ملی روسیه مشخص شد ستاره‌های سرشناسی مانند سرگی گرانکین، دیمیتری موزرسکی، اپالیکف ویالوف همچنان جایی در ترکیب این تیم ندارند. باید دید آیا کواچ و شاگردانش خواهند توانست از این فرصت نهایت استفاده را ببرند و شانس خود را برای صعود افزایش دهند یا نه