انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: صادقیان: آزادم اما تا روز آخر منتظر پرسپولیسم
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
ه گزارش "ورزش سه"، صادقیان که در هفته‌های آخر لیگ از سوی برانکو ایوانکوویچ کنار گذاشته شد همچنان امیدوار است بتواند به ترکیب پرسپولیس بازگردد. او که قراردادش با سرخپوشان به پایان رسیده در مورد پیشنهادات سکوت کرده و در حال انجام تمرینات اختصاصی است.



بهترین بازیکن لیگ برتر در دوره سیزدهم در گفتگو با "ورزش سه"، درباره شرایط خود اینطور توضیح داد: از اینکه خبری از من نیست همه خوشحالند. هم خودم و هم رسانه‌ها. اینطور بهتر است و در حاشیه نمی‌روم. تمریناتم را دنبال می‌کنم و انگیزه زیادی دارم تا در فصل آینده یک سال کابوس‌وار گذشته را از خاطره‌ها پاک کنم.

وی در مورد شرایط قراردادش و ادامه همکاری با پرسپولیس گفت: در حال حاضر بازیکن آزاد هستم و قراردادی با پرسپولیس ندارم اما تا روز آخر منتظر پرسپولیس می‌مانم. هواداران این تیم را دوست دارم و مدیون آنها هستم و دوست دارم فصل گذشته را جبران کنم. مطمئنا آنها پیام صادقیان و بازی‌هایش را فراموش نکرده اند.

صادقیان که بارها اعلام کرده بود دور حاشیه‌ها را خط می‌کشد اما به خاطر همین مسائل از تیم کنار گذاشته شد: حاشیه؟ به خدا من دوست ندارم وارد حواشی شوم. هر چه گفتند پیام فلان است و ... من سکوت کردم و سعی کردم در تمرینات خودم را ثابت کنم اما مثل اینکه بازی‌های‌ مرا فراموش کرده‌‌اند. به خدا اخلاق درست می‌شود و اینقدر نگویید پیام حاشیه دارد. اصلا مگر می‌شود همینجور الکی من عصبانی شوم و واکنشی نشان دهم. تورو خدا بیخیال و نگذارید حرف بزنم. من چوب رک بودنم را می‌خورم و چیزی می‌گویم که باعث می‌شود شرایط بد شود.

وی در مورد درگیری‌‌اش با کریم باقری که منجر به اخراجش از پرسپولیس شد نیز گفت: درگیری کجا بود؟ چرا هر رفتاری از پیام صادقیان سر می‌زند اسمش را حاشیه و درگیری می‌گذارید؟ آقا کریم تو گوش من هم بزند سرم را بالا نمی‌آورم. دقیقه 90 به من گفتند بیا برو داخل زمین. بعدش که آماده می‌شدم گفتند همینجا جلوی نیمکت گرم کن. دقیقه 90 به من می‌گویند جلوی نیمکت گرم کن! من هم زیر لب گفتم خب می‌گذاشتید همانجا گرم کنم دیگر و این چه رفتاری‌ است که آقا کریم شنید و به من گفت ساکت شو و من هم گفتم چیزی نگفتم آقا کریم. همه ماجرا همین بود اما آن را اینقدر کش دادند که این اتفاق افتاد. من برای آقا کریم و هواداران پرسپولیس احترام قائلم و هیچ وقت به این تیم و پیراهن و هواداران آن بی‌احترامی نمی‌کنم.

صادقیان که دوست دارد فصل آینده نیز در پرسپولیس به فوتبالش ادامه دهد آن را کمی دور از دسترس می‌بیند و انتظار دارد بزرگان این تیم مشکل او را حل کنند: من قراردادم با تیم تمام شده اما دوست دارم به پرسپولیس کمک کنم. به خدا من همان پیام صادقیان گذشته هستم. اگر کسی می‌خواست کمک کند خیلی زود به دوران اوجم برمی‌گشتم اما هیچ‌کس دوست ندارد من برگردم. اگر می‌خواستند می‌توانستند کمکم کنند. چرا به من 90 دقیقه فرصت ندادند؟ من بازیکنی نیستم که روی نیمکت بنشینم و بتوانم عملکرد خوبی داشته باشم. کادرفنی جدید در تمرین عملکرد مرا می‌دیدند و می‌گفتند حق تو این است در اروپا بازی کنی و حیف است و فلان اما 90 دقیقه به من فرصت نمی‌دادند تا خودم را در بازی هم اثبات کنم. مگر من در فصل گذشته بهترین بازیکن لیگ نشدم پس می‌توانم دوباره برگردم و مطمئنا فوتبال از خاطرم نرفته است.

پیام صادقیان، منصوریان و استقلال؛ این خبر بارها در رسانه‌ها منتشر شده: من و استقلال هرگز! با تمام وجود پرسپولیس و هوادارانش را دوست دارم و کاری نمی کنم که آنها ناراحت شوند. بارها در این باره با من صحبت شده اما من منتظر پرسپولیس می‌مانم. چند پیشنهاد خارجی هم دارم که پاسخی به آنها نداده‌ام و دوست دارم شرایط به گونه‌ای شود که بتوانم دوباره پیراهن پرسپولیس را بپوشم.