انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: شاگردان کواچ دردو نبرد سرنوشت ساز به مصاف روسیه می‌روند/ماموریت غیرممکن ۳
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
شاگردان کواچ دردو نبرد سرنوشت ساز به مصاف روسیه می‌روند/ماموریت غیرممکن ۳ 1
وب سایت رسمی برنامه نود- هفته سوم از مرحله گروهی لیگ جهانی والیبال در گروه دوم سطح A این مسابقات از امشب آغاز می‌شود که طی آن در یکی از دوگانه‌های این گروه، تیم ملی والیبال ایران در شهر کازان روسیه به مصاف تیم انتهای جدول این گروه خواهد رفت.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، شاید کمتر کارشناس وهواداری قبل ازشروع مسابقات مرحله گروهی لیگ جهانی پیش‌بینی این نکته را می‌کرد که دو تیم ایران و روسیه با کسب فقط یک امتیاز از چهار بازی در برابر آمریکا و لهستان در هفته سوم رودرروی هم قرار بگیرند، اما مشکلات عدیده‌ای ازجمله مصدومیت و غیبت برخی ستاره‌ها و همچنین عدم آمادگی فنی و روانی دوتیم باعث شده تا ایران و روسیه با عدم آمادگی کامل رودرروی هم قرار گیرند و آخرین امید‌های خود را برای زنده نگه داشتن شانس صعود به مرحله نهایی در برابر هم جست‌وجو کنند.

 از ساعت ۱۹:۴۰ امشب سالن سی وی سن‌پترزبورگ میزبان اولین دیدار دوتیم ایران و روسیه خواهد بود و باید دید آیا ملی‌پوشان والیبال ایران با علم بر شرایط نه‌چندان مناسب روس‌ها و غیبت چهار ستاره اصلی این تیم یعنی موزرسکی، گرانکین، آلپالیکوف و پاولف خواهند توانست طلسم ناکامی‌هایمان در برابر قهرمان المپیک ۲۰۱۲ را شکسته و سرانجام این تیم را شکست دهند یا نه؟

کسب یک امتیاز در برابر لهستان توانسته تا حدودی شرایط روحی ملی‌پوشان ما را به خاطر ناکامی در سه بازی اول بهبود بخشد اما مصدومیت بدموقع ستاره‌ها یکی دیگر از دغدغه‌های کواچ برای این دونبرد سرنوشت‌ساز است. ابتدا این فرهاد ظریف بود که به دلیل تشدید مصدومیتش راهی تهران شد و حالا شاید سیدمحمد موسوی هم با افزایش شدت مصدومیتش در برابر روس‌ها با مشکل مواجه شود. پزشک تیم اعلام کرده به صلاح نیست تا سید در برابر روسیه به میدان برود اما شاید مدافع تاثیر‌گذار ما بازهم به مانند بازی دوم برابر لهستان با تحمل درد به میدان برود. دو نبرد امشب و فرداشب برابر شاگردان آندری ورونکوف قطعا سرنوشت‌ساز‌ترین دیدار در لیگ جهانی ۲۰۱۵ خواهد بود. اگر بتوانیم از این دو دیدار امتیاز کسب کنیم قطعا با روحیه و امید بیشتری چشم به شش دیدار خانگی در تهران خواهیم داشت. شاگردان کواچ قطعا این توانایی را دارند که از روس‌ها امتیاز کسب کنند، اما باید این نکته را هم در نظر گرفت که کواچ و تیمش در این دوبازی باید با آمادگی روانی بیشتری پا به میدان بگذارند. آیا طلسم ناکامی در برابر روس‌ها شکسته خواهد شد؟