انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: موتورهای جدید برای پانامرای بعدی
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
طبق گزارشی که در انگلستان منتشر شده است، نسل دوم پورشه پانامرای چهار در، احتمالاً دارای پلتفرمی متفاوت و خانواده‌ای کاملاً جدید از موتورهای شش و هشت سیلندر خواهد بود. در همین زمینه، مجله‌ی Autocar در گزارش خود می‌گوید که پلتفرم موسوم به MSB احتمالاً در پانامرای نسل دوم به کار گرفته خواهد شد، و حتی ممکن است این پلتفرم در یک مدل بنتلی، برندی بریتانیایی که در حال حاضر متعلق به فولکس واگن می‌باشد نیز استفاده شود. در مورد موتورهای جدید پانامرا گفته می‌شود که خصوصیاتی اسپرت تر در مقایسه با موتورهای شش و هشت سیلندری که در حال حاضر برای مدل‌های فولکس واگن و آئودی تولید می‌شوند خواهند داشت.

موتورهای جدید برای پانامرای بعدی 1
Porsche Panamera 3.0 liter V6

در همین زمینه، ولفگانگ هاتز مهندس ارشد پورشه در مصاحبه با مجله‌ی Autocar بریتانیا این گونه توضیح می‌دهد:
پورشه موتور هشت سیلندر جدید خود را همراه با پلتفرم جدید MSB برای پانامرای نسل دوم استفاده خواهد کرد. این مجموعه تا 10 سال آینده در مدل‌های پانامرا به کار گرفته خواهد شد.
با این حال وی در مورد این که این موتورهای شش و هشت سیلندر جدید آیا در خودروهای دیگری به‌جز پانامرا استفاده خواهند شد یا نه توضیحی ارائه نداده است. همچنین در این گزارش همچنین به این موضوع که توربو شارژینگ در این موتورهای جدید چه جایگاهی خواهد داشت اشاره‌ای نشده است.
موتورهای جدید برای پانامرای بعدی 1
Porsche Panamera render

جدای از مدل معروف پانامرا، توسعه‌ی پلتفرم MSB به پورشه (و گروه فولکس واگن در کل) اجازه خواهد داد تا انعطاف‌پذیری بیشتری در طراحی خودروهای جدید خود داشته باشند. با توجه به گزارش Autocar، این موضوع بدین معنی می‌باشد که احتمال تولید خودروی پانامرا کوپه یا حتی مدل دو در کانورتیبل که شایعات زیادی در مورد آن‌ها مطرح شده است می‌تواند وجود داشته باشد.
  • موتورهای جدید برای پانامرای بعدی 1
  • موتورهای جدید برای پانامرای بعدی 1
  • موتورهای جدید برای پانامرای بعدی 1
چه موتوری ادم کف میکنه