انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: رونمایی آرکاس از دو گوشی جدید خانواده Helium
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
رونمایی آرکاس از دو گوشی جدید خانواده Helium 1آرکاس همچون گذشته سعی کرده گوشی‌های هوشمند جذاب را با عملکردی خوب و قیمتی مناسب معرفی کند. هلیوم 50 پلاس و هلیوم 55 پلاس حدود 119 و 139 یورو قیمت دارند و از دو سیم کارت پشتیبانی می‌کنند. محصولات سری هلیوم در بازارهای جهانی شناخته شده‌ هستند و حالا با دو محصول جدید بروز شده‌اند که از طراحی براق Glass Effect بهره می‌برند. امکان خرید نسخه‌های سفید یا سیاه وجود دارد.

رونمایی آرکاس از دو گوشی جدید خانواده Helium 1 نمایشگر هر دو گوشی دارای رزولوشن HD است و به کمک پنل IPS زوایای دید خوب، رنگ‌های شفاف و روشنایی مناسبی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. آرکاس برای گوشی‌های خود سیستم عامل اندروید 5.1 آب نبات چوبی را به صورت پیش‌فرض در نظر گرفته که تجربه کاربری و عمر باتری خوبی را به خریدارانش ارائه می‌دهد. هر دو گوشی هلیوم 50 پلاس و 55 پلاس به یک سنسور دوربین 13 مگاپیکسلی با فلاش LED و فوکوس خودکار در کنار دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی مجهز شده‌اند.
رونمایی آرکاس از دو گوشی جدید خانواده Helium 1
گوشی‌های هلیوم آرکاس دارای پردازنده 4 هسته‌ای MT6735P مدیاتک با فرکانس کاری 1 گیگاهرتز و معماری 64 بیتی، پردازنده گرافیکی Mali T720، رم 1 گیگابایتی، شیار کارت حافظه خارجی، بلوتوث نسخه‌ی 4 و شیکه‌های WiFi و 4G هستند. مشخصات فنی هر دو گوشی به جز اندازه نمایشگر، حافظه داخلی و ظرفیت باتری یکسان است. آرکاس 55 هلیوم پلاس به یک باتری 2400 میلی آمپر ساعتی مجهز شده در حالی که آرکاس 50 هلیوم از یک باتری 2000 میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد.