انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: کمالوند: احتمال یک یا دو تغییر در کادر فنی وجود دارد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی تیم فوتبال گسترش‌فولاد تبریز گفت: اگر جدایی مهدی کیانی از تراکتورسازی قطعی شود برای جذب او مذاکره می‌کنیم و در باشگاه گسترش‌فولاد به روی این بازیکن همیشه باز است.


به گزارش وب سایت نود و به نقل از فارس، فراز کمالوند درباره جذب بازیکنان جدید برای تیم فوتبال گسترش‌فولاد تبریز گفت: صحبت‌هایی با باشگاه انجام دادیم تا قبل از جذب بازیکن ابتدا با بازیکنان فصل گذشته‌مان صحبت کنیم چراکه یکسری بازیکنان قرارداد دارند و عده‌ای هم قراردادشان تمام شده است. آنها که قرارداد دارند که هیچ اما بازیکنانی که قرارداد ندارند و مورد نظر ما هستند باید با آنها مذاکره صورت بگیرد.

وی ادامه داد: در همین راستا مرتضی اسدی و امید نظامی‌پور توافق کامل انجام شده و اسدی تمدید کرده است. البته نظامی‌پور چون در شهرستان است هنوز قراردادش تمدید نشده و وقتی به تبریز بیاید قراردادش تمدید می‌شود. از لیست خودمان ۱+۹ بازیکن می‌خواهیم و تا امروز عصر حضور آنها را قطعی خواهیم کرد و سپس به دنبال بازیکنان جدید می‌رویم.

سرمربی تیم فوتبال گسترش‌فولادتبریز درباره اینکه آیا این باشگاه لیست مازاد دارد یا نه،‌افزود: لیست خروجی نداریم و اتفاقا چون یکسری بازیکنان قراردادشان تمام شده لیست بازیکنان مورد نیاز فصل گذشته‌مان را به باشگاه دادیم.

وی اظهار داشت: ما برای فصل آینده حدود ۱۰ بازیکن به جز بازیکنان مدنظر خودمان در تیم جذب خواهیم کرد که در همه خطوط خواهند بود. به این صورت که از ۶ سهمیه لیگ برتری‌مان به صورت کامل استفاده می‌کنیم و قصد داریم ۲ بازیکن خارجی هم به خدمت بگیریم و در کنار این ۸ نفر دو بازیکن لیگ یکی و سهمیه زیر ۲۳ سال هم به گسترش‌فولاد اضافه می‌کنیم.

کمالوند درباره اینکه صحبت از حضور مهدی کیانی بازیکن فصل گذشته تراکتورسازی در گسترش‌فولاد شنیده می‌شود، گفت: باید بگویم اولین بار خودم مهدی را به فوتبال معرفی کردم. او جوانی ۱۸-۱۹ ساله بود که به تراکتورسازی آوردمش و شاگرد خودم بوده و به بازی‌اش علاقه دارم. در باشگاه گسترش‌فولاد به روی همیشه باز است اما باید بگویم تا به حال با وی مذاکره نکرده‌ایم.

وی ادامه داد: باید جدایی او از تراکتورسازی قطعی شود به این صورت که برای ما این مسئله محرز شود که کیانی در تراکتورسازی نیست و جدایی او قطعی است چون ما برای تراکتورسازی به عنوان برادر بزرگ‌ترمان احترام قائل هستیم و اگر آنها کیانی را نخواهند ما با او مذاکره می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال گسترش‌فولاد تبریز در باره اینکه آیا کادر فنی این تیم در فصل آینده دستخوش تغییرات خواهد بود، اظهار داشت: واقعیت امر این است که الان همه ذهن من درگیر جذب بازیکنان است و فکری به حال کادر فنی نکرده‌ام اما اگر به فکر تغییرات باشم شاید یک یا دو تغییر در کادر فنی داشته باشم.

وی درباره شایعه حضور حسن‌ آذرنیا سرپرست فعلی گسترش‌فولاد و سابق تراکتورسازی در تیم قرمزپوش تبریزی افزود: آذرنیا عمری در تراکتورسازی بوده و کارمند شرکت تراکتورسازی هم به حساب می‌آید اما من با او صحبت کردم که خودش به من گفت که هیچ مذاکره‌ای با تراکتورسازی نکردم و باید به شما بگویم که قرارداد بازیکنان گسترش‌فولاد را خود آذرنیا می‌بندد.