انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: امینی: مشکل مالی داریم اما حاد نیست
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
غلامرضا امینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص بازدید سرزده نصرالله سجادی، معاون وزیر ورزش و جوانان از فدراسیون قایقرانی اظهار داشت: این سومین بار بود که سجادی از فدراسیون قایقرانی بازدید می‌کرد. این‌گونه بازدیدهای سرزده حُسن‌هایی دارد که در آن مشخص می‌شود که چه فدراسیون‌ها و افرادی کار می‌کنند. در این حالت اگر شما کار نکنید، مشخص می‌شود.

وی ادامه داد: سجادی در این دیدار ابراز امیدواری کرد که قایقرانی برای المپیک برزیل سهمیه‌های بیشتری نسبت به المپیک لندن کسب کند که ما هم به تحقق این مسئله امیدواریم و تمام تلاش خود را در این راستا خواهیم کرد.
رئیس فدراسیون قایقرانی گفت:‌ بامداد امروز (سه‌شنبه) تیم‌ ملی سه نفره روئینگ کشورمان با ترکیب عاقل حبیبیان، امیر رهنما و مجتبی شجاعی برای برپایی اردوی تدارکاتی عازم ایتالیا شد. یک مربی نیز این تیم را همراهی خواهد کرد. البته این تیم اعزامی تیم المپیک نیست و ما هنوز در خصوص ترکیب تیم کسب سهمیه المپیک خود به نتیجه نهایی نرسیده‌ایم. ترکیب این تیم با بررسی رکوردهای ورزشکاران و همچنین نتیجه عملکرد آنها در تست انتخابی مشخص خواهد شد.
امینی عنوان کرد: تقریباً ترکیب تیم‌ ملی آب‌های آرام برای حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک نهایی شده اما باز هم از این ترکیب یک تست برای قطعی شدن نفرات خواهیم گرفت.
وی با بیان اینکه بیش از 130 قایقران در اردو هستند، گفت: خوشبختانه وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک حمایت‌های خوبی از فدراسیون قایقرانی می‌کنند اما حقیقت ماجرا این است که ما در فدراسیون قایقرانی مانند فدراسیون‌های دیگر مشکل مالی داریم اما این موضوع حاد نیست.