انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: نرم‌افزارهای مخرب تلفن همراه باعث رواج بی‌عفتی در خانواده‌ها می‌شود
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
نرم‌افزارهای مخرب تلفن همراه باعث رواج بی‌عفتی در خانواده‌ها می‌شود 1

جانشین فرمانده سپاه شهرستان دشتستان گفت: نرم‌افزارها و برنامه‌های مخرب تلفن همراه باعث رواج بی‌عفتی در خانواده‌ها می‌شود.
 غلامرضا بناری بعد از ظهر امروز در آیین معارفه فرمانده بسیج ثامن‌الائمه (ع) برازجان اظهار داشت: بسیج و سپاه از ابتدای شکل‌گیری تاکنون در راستای موفقیت نظام اسلامی اهتمام داشته‌اند و روز به روز نیز شاهد موفقیت‌های بیشتر بسیجیان هستیم.

وی افزود: بعد از دوران دفاع مقدس نیز بسیج در عرصه سازندگی و آبادانی کشور و سپس در جنگ نرم و تهاجم فرهنگی حضوری درخشان داشته‌ و جایگاه این نهاد غیرقابل انکار است.جانشین فرمانده سپاه شهرستان دشتستان با تاکید بر امر به معروف و نهی از منکر خاطر نشان کرد: یکی از فرایضی که در دین اسلام بر آن تاکید شده امربه معروف و نهی از منکر است و نیروهای بسیجی باید در چارچوب مقررات به این فریضه الهی اهتمام داشته باشند.

بناری بر ساماندهی بسیج محلات تاکید کرد و یادآور شد: افرادی که عضو بسیج می‌شوند خود باید متعهد به کار و عمل باشند و در انجام امور کوتاهی نکنند و البته در دشتستان شاهد حضور موفق بسیج در عرصه‌های مختلف هستیم.
جانشین فرمانده سپاه دشتستان به تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمنان بر علیه اسلام و نظام اسلامی اشاره کرد و افزود: در شرایط کنونی دشمن به‌صورت مستقیم با ابزاری چون ماهواره وارد حریم شخصی خانواده‌ها شده و سعی دارد اساس خانواده‌های ایرانی را مورد هجوم برنامه‌های مخرب و غیراخلاقی خود قرار دهد.

بناری گفت: در حال حاضر و بر اساس آمار موجود، بیش از 170 شبکه ماهواره‌ای فارسی زبان با هزینه‌های میلیاردی صهیونیستی‌ها سعی دارند مبانی دینی و پایه اساسی یک خانواده ایرانی و اسلامی را مورد هدف قراردهند.
وی بر لزوم دقت و نظارت خانواده‌ها به برنامه‌های مخرب و غیراخلاقی در برخی از تلفن‌های همراه تاکید کرد و اظهار داشت: ترویج برخی از برنامه‌ها و نرم‌افزارهای مخرب و غیراخلاقی تلفن همراه در جامعه باعث اشاعه بی‌عفتی اخلاقی و بی‌نزاکتی در جامعه و بین خانواده‌ها می‌شود که نیاز به نظارت جدی دارد.
در این مراسم عباس دهقان به عنوان فرمانده پایگاه مقاومت بسیج ثامن‌الائمه(ع) برازجان معرفی و از خدمات وحید سنگی تقدیر شد.