انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: دانلود بازی تاکسی در شهر CAB IN THE CITY Premium v1.1.0 اندروید – همراه دیتا
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
دانلود بازی تاکسی در شهر CAB IN THE CITY Premium v1.1.0 اندروید – همراه دیتا 1

توضیحات فارسی :

CAB IN THE CITY یک بازی فوق العاده زیبا و جذاب می باشد که به تازگی برای اندروید منتشر شده است و با قیمت ۲٫۹۷ دلار در گوگل پلی به فروش می رسد که نسخه فول خریداری شده و آنلاک آن را به صورت کاملا رایگان در اختیار شما قرار داده ایم.

این بازی توسط شرکت Apar طراحی و ساخته شده است و یکی از برترین و گرافیکی ترین شبیه ساز های تاکسی می باشد که تا به امروز برای اندروید منتشر شده است و بدون شک شما از دیدن محیط بازی شگفت زده خواهید شد!

ماشین تاکسی خود را بردارید، آن را روشن کنید و در سطح شهر به دنبال مسافر بگردید و آنها را به موقع و در امنیت کامل به مقصد برسانید. توجه داشته باشید بازی به قدری واقع گرایانه طراحی شده است که شما باید مقداری از پول خود را برای خرج بنزین تاکسی کنار بگذارید و با پس انداز بقیه پول خود می توانید آیتم های بیشتر و تاکسی های جدیدتری برای خود بخرید!

در این بازی شما یک راننده تاکسی مطیع قانون می باشید، پس دقت کنید باید تمامی قوانین راهنمایی و رانندگی و شهر را رعایت نمایید و یا سرعت مجاز در سطح شهر حرکت نمایید. پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.
دانلود بازی تاکسی در شهر CAB IN THE CITY Premium v1.1.0 اندروید - همراه دیتا, ۴٫۲ out of 5 based on 5 ratings



توضیحات اینگیلیسی :

CAB IN THE CITY is a beautiful and charming recently been released for Android and Google Play are sold at a price of $ 2.97 full version has been purchased and unlocks it for free at your disposal have.

This game has been designed and manufactured by Apar and one of the best and most graphic simulator taxi, which to date has been released for Android and no doubt you'll be surprised to see the game!

Take your taxi car, turn it on and look in the city looking for passengers and get them to their destination on time and safely. Note that the game is designed so realistic that you'll have to spend some of their money aside and save the rest of gasoline taxi money can buy more items for their new and taxis!
In this game you are a law-abiding driver, make sure to follow all traffic laws and city or below the speed limit in the city. We recommend you do not miss this game. To download and read more, see more pictures of the game


آموزش نصب : دیتا بازی را در مسیر Sdcard/Android/Obb قرار داده و بازی را اجرا نمایید.

لینک دانلود :