انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: داستان آلبوم بهرام ( حاشیه ها و شایعات )
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
ببین همین اول کار بزرگ مینویسم
دهن بسته مغز باز  باش برای خوندش
کله متنو کپی کردم بدون کمو کاستی اونجایی هم که نمیفهمید بازش میکنم ( تحقیق روش ) ( هنو خودم کامل نخوندم) ( اگه ادامه داشت میزارم + نوشته های دیگر)
قسمت اول
یه سری حاشیه سازی شده در مورد ‫#‏اشتباهخوب‬ که میگن این آلبوم رو ایلومیناتیا حمایت کردن و ‫#‏بهرام‬ ایلومیناتی شده.
گفتن تیزر ۳۳ ثانیه هستش. کدوم احمقی این حرف رو زده؟ تیزر کاملی که قرار گرفت توسط خود بهرام ۵۳ ثانیس که تو بیوی ما هم هست. قسمت چشم هم ۳۲ ثانیس...
میگن چشم چپ ثانیه ۱۰ بهش فشار میاد تا ثانیه ۱۳ بسته میمونه. ده نماد خداس سه نماد شیطان خخخ. فازت چیه؟ کاسبتون رو معرفی کنین ناموسا
میخوایم یکم با دلیل منطقی حرف بزنیم که شاید حتی به مفهوم مقابل این حاشیه ها برسیم.
استفاده از نماد همیشه در جهت ایلومیناتی نیست ممکنه ضدش هم باشه. دوتا از مخالفای بزرگ ایلومیناتی توپاک و مایکل جکسون بودن. مایکل تو آهنگ care about us که یکی از سیاسی ترین ویدیو ها و آهنگاشه از نماد تک چشم استفاده کرد که خوردشون کنه.
توپاک بزرگترین مخالف ایلومیناتی و از بنیان گذارای کیلومیناتی بود. همه میدونیم بهرام عاشقه توپاکه. سبک و استایل بهرام الهام گرفته شده از کارای توپاکه. حتی بعضی از ابیات بهرام کاملا حرفای توپاکه. تیزر آلبوم روز تولد توپاک اومد. فکر نمیکنم بهرام بیاد به بزرگترین شخصیت زندگیش بی احترامی کنه. چون خط فکری بهرام هم جهت با توپاکه و این خودش نشون دهنده ی کیلومیناتیه نه ایلومیناتی.
آلبوم ۱۳ تیر میاد. سیزده عدد مقدس فراماسون و ایلومیناتیه درست. ولی اگه مفهوم آلبوم ضد اونا باشه چی؟ چون هستشم. با توجه به دمو ها:
ساز: منم و یه قلم و ورق و دستای پشته پرده
لمس: این یادم موند و اینو یادم داد که واقعیت همیشه خلاف گفته هاشون خواهد بود.
نگاه: نه غریبم نه سر کرده
ریشه: من یه فکرم نه فقط خواننده
سوز: گیر کرده تو مرداب. ولی دنبال ساختن یه جریان. خیلی مشکله؟ بیا بیرون از دنیای خشگلت
.
.این از ابیاتی که هواار میزنن این آلبوم ضد سیستمه ایلومیناتی و کلا سیاست هست. ۱۳ تیر ۸۸ تو ایران سره قضایای پس از انتخاب بیشترین کشته رو داشتیم. اول تیزر هم صدای زندانه بهرامم زندان بوده. پس میشه فهمید آلبوم فوق العاده سیاسی خواهد بود و مردمی.
اسپانسر آلبوم همونجوری که آخر تیزر دیدیم کمپانیه cultures of resistance net work هست. حالا این کمپانی چیه؟ شعار این کمپانی هنر بدونه جنگ هست. این کمپانی سالیان ساله که تو نوار غزه داره به مردم کمک رسانی میکنه. فعالیت ضد صهیونیسم این کمپانی چند وقتی براشون مشکل ایجاد کرده. از کارای مهم دیگشون میشه به حمایت از مسیحیان مصر، کمک به مردم جنگ زده ی نیجریه و جمع آوری و تولید کلی از آثار هنرمندان بین المللیه ضد جنگ و سیاست اشاره کرد... این ینی ضده ایلومیناتی...
منبع bth

اینم یه نوشته دیگه :
بسم الله الرحمن الرحیم

1.اسم دارای تناقض غیر مستقیمه/2.این آلبوم به گفته خودش در سال 1391 مرتکب شده.اگر سیمبلایز 9/11 رو بدونید از دهگان پرش میکنن که اصطلاحا میگن یکی بعد از خدا/3.تاریخ انتشار تیزر مطابق با تولد توپاک بود که در "13" سپتامبر به قتل میرسه،توپاک بزرگترین مبارز ضد سیستم بود که اونا میکشنش; حال تیزر با "چشم چپ بسته (که بعد باز میشه) " در روز تولد توپاک میاد، و قراره با عددی مطابق با تاریخ فوت توپاک بیرون بیاد (( تیر )) / توپاک با "تیر" به قتل میرسه/ 4. اشتباهه "خوب" اه داستان که توپاک باشه اینه که چشم رو عصبانی کرده / 5. چشم در ثانیه 10 بهش فشار میاد که گزینه 4 رو تصدیق میکنه و میگه بهرام با خدا بودن اذیت اش کرده/ 6. چشم ثانیه 13 باز میشه که گزینه 3 رو تصدیق میکنه و الف-چشم چپه خود بهرامه و ب-باز کردن چشم نماد آگاهی،تولده!حال تولد کی؟و چرا اصلا "تولد؟"/7.کلیپ 33ثانیه است که بالاترین درجه ماسونیه/8.چشم چپ نماد دجال اه و متاسفانه جمله ی "من دنیامو خودم آفریدم" ،ادعای خدایی میکنه و این رو در دموی ترک "نگاه" داریم که با "چشمه". و "تکرار" میشه اگه بازم "زمان" برگرده / 9. زبان شیاطین برعکسه و اسم آلبوم اشتباه خوب،که این دو کلمه رو به عنوان ترک داریم اما برعکس;'خوب' اوله ،"اشتباه" آخره پس داریم: اسم تراک ها رو بر عکس بخون => اشتباهه صلح / برش سوز داره / مرداب ممکنه دیده شه الی آخر پس داریم => "خوب" "اشتباه" است!!!
/ 10. دمو آلبوم شامل 16 تا 30 ثانیه است => 16x30 که میشود 1/6x3/0 که میشه سه تا شیش تا یعنی 666 و این اتفاق وسط 1 و 0 که "ده" باشه میوفته وسط نماد خدا
/11.اگر 'بهرام' قصه هم وزن 'دجال' قصه چنین معامله ای کرده باشه یک "اشتباه" مرتکب شده که اون رو "خوب" نامیده/12.در ترک "13" آلبوم که 'سوز' باشه مصداق گزینه 9 و سندم خودش میگه : سوز میاد ،، گیر کرده تو "مرداب"/13.تو همون روز 13 تیر به اذن خدا میشونمت سر جات !تو با میلیون ها ،شایدم میلیارد ها,,, من با یه مقدار ,,تو بزرگترین و معتبر ترین. من غریبه ترین ، ، بی اعتبار ترین اما تو با کی و,,. من با کی ! ممکنه شاهد جنگ آخر الزمان باشید ,,خدایا,, به امید خودت یا الله
ta album nayad nemishe nazare dorost dad
... ta 13 tir
داستان آلبوم بهرام ( حاشیه ها و شایعات ) 1
اینم دیگه ...

(19-06-2015، 1:49)!...rana نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[ -> ]
ta album nayad nemishe nazare dorost dad
... ta 13 tir

وقتی نخوندی چیزی نگو
وقتی کلیپ تصویری بهرامو ندیدی چیزی نگو

ایلومیناتی
ویکی پدیا :
محفل روشن‌ضمیران یا ایلومیناتی (به لاتین: Illuminati)، جمع کلمه لاتین illuminatus به معنی روشن‌ضمیر است و در اصطلاح به گروههایی تاریخی و امروزی و همچنین واقعی و خیالی گفته می‌شود. از بعد تاریخی، به ایلومیناتی‌های باواریا گفته می‌شد، گروه سری روشن‌ضمیرانی که در ۱۷۷۶ تاسیس شد. در ایام کنونی به سازمانهای توطئه‌گر مخفی گفته می‌شود که در حکم دولت در سایه عمل می‌کنند که به نظر می‌رسد رخدادهای دنیا را از طریق دولتهای و شرکتهای بزرگ امروزی کنترل می‌کنند. معمولاً به عنوان نسل نوینی و تداوم ایلومیناتیهای باواریا. در این ادبیات ایلومیناتی معمولاً در ارتباط با نظم نوین جهانی به کار می‌رود. معتقدین نظریه توطئه، معتقدند ایلومیناتی، هزاردستانی در پس وقایع هستند که جهان را به سمت نظم نوین جهانی مورد نظر خود راهبری می‌کنند.

تاریخچه ایجاد

آدام وایسهائوپت، زاده ۶ فوریه ۱۷۴۸ میلادی در اینگولشتات، وفات ۱۸ نوامبر ۱۸۳۰ میلادی در گوتا (هردو در آلمان)
پروفسور آلمانی رشته قوانین دینی و فلسفه کاربردی در دانشگاه شهر اینگولشتات (خاستگاه دانشگاه امروزی مونیخ) در تاریخ یکم ماه مه ۱۷۷۶ با دستیاری دو دانشجو، گروه Perfektibilistها را بنیان نهاد (یعنی کسانیکه قابلیت تکمیل کردن دارند). دلیل آغاز این فعالیت وایسهائوپت که در آن زمان ۲۸ سال بیش سن نداشت، فضای عقلانی حاکم بر دانشگاه بود. در آن زمان اکثریت مطلق کرسی‌های تدریس دانشگاه را برادران روحانی برکنار شده از فرقه یسیوعیون یا انجمن عیسی در دست داشتند. فرقه یسوعیون در سال۱۷۷۳ منحل/ ممنوع اعلام شد و فعالیت ایشان بصورت زیر زمینی و مخفی درآمد. آدام وایسهائوپت تنها استاد دانشگاه بود که از این فرقه نبود و دوران سختی را در کنار برخی دانشجویان در جمع یسیوعیون می‌گذراند. اینبود تصمیم گرفت گروهی را بوجود بیاورد تا دانشجویان زیر فشار را که از موذی‌گری‌ها و دسیسه‌های یسیوعیون رنج می‌بردند تحت حمایت درآورد. از اینرو و بخاطر اینکه دانشجویان بتوانند به کتب انتقادی مذهبی دست یابند، او "گروه مخفی وایسهائوپت" را تشکیل داد. در ضمن وایسهائوپت می‌خواست قطبی علیه محفل "چلیپای گلگون " بوجود بیاورد که شاخه ایست مخفی از فراماسونها که در آن زمان روز بروز قوی تر و در عین حال مخرب تر می‌شد. (منبع: بخش آلمانی و انگلیسی همین مقاله)

اولین دوران شکوفایی این محفل زمانی بود که "فرانتس اکساور فون تسوک" شاگرد وایسهائوپت تغییراتی در سازمان بوجود آورد. در ابتدا وایسهائوپت نام "فرقه زنبور عسل" را پیشنهاد کرد زیرا بر این باور بود که اعضای فرقه می‌بایستی چون زنبور عسل تحت فرمان "ملکه"، عسل دانایی و حکمت را دریابند (جمع‌آوری کنند)، ولی عاقبت تصمیم گرفته شد که نام "فرقه ایلومیناتور ها" (نورانیان/ منوران / روشن ضمیران) را انتخاب کنند. نتیجه این شد که سازمان یا محفلی مخفی با شباهت بسیار با فرقه یسوعیون تشکیل یافت.

این محفل فرقه مانند بین سالهای ۱۷۸۴ و ۱۷۸۵ ممنوع اعلام شده و رسماً تعطیل شد ولی شایعات در مورد آن هرگز قطع نشد. در این رابطه می‌توان به این موارد اشاره کرد: اغلب مبارزات علیه کلیسای کاتولیک، انقلاب فرانسه و یا تئوری "تسلط بر جهان" که اروپایی‌ها و بخصوص رومیان در ابتدا با در نظر گرفتن الگویی علیه سیستم‌های جهانگیری ایرانیان باستان طرح کردند. (منبع: بخش آلمانی و انگلیسی همین مقاله)

برخی محفل مخفی جمجمه و استخوان که جرج دبلیو بوش، پدرش و بسیاری از یاران او در آن عضو هستند را نیز از شاخه‌های این محفل میدانند. (منبع: بخش آلمانی و انگلیسی همین مقاله)
hameye inaro khondam
kilipam didam
valli avalan bahram ahangaee mese azan o parvardegar dare
dovoman tasvire album axe y raheme dar hale khonrizie
shoma ta az chizi motmaen nashody
sary b eshterak nazar
la aghal ta zamane omadan album sab konid


دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://dl.akskhor.ir/uploads1/IMG-20150619-041116.jpg
(19-06-2015، 2:14)!...rana نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[ -> ]
hameye inaro khondam
kilipam didam
valli avalan bahram ahangaee mese azan o parvardegar dare
dovoman tasvire album axe y raheme dar hale khonrizie
shoma ta az chizi motmaen nashody
sary b eshterak nazar
la aghal ta zamane omadan album sab konid


دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://dl.akskhor.ir/uploads1/IMG-20150619-041116.jpg

اسم موضوع رو بخون ( حاشیه)  
مطمئن باشم نباشم میزارم مث یه روزنامه نگار برای داشتن موضوع !!!
جالب بود...
ولی همش حاشیه ست...
خیلی درگیرش نشید
من بشخصه این داستان ها رو افسانه میدونم نه باور دارم و تاثیری روم داره...