انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: طرفداران لومیا 1020 امید خود را حفظ کنند!
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
طرفداران و صاحبان گوشی لومیا 1020 مدت های مدیدی است که در انتظار نسل جدیدی برای این گوشی هستند. دوربین بی نظیر 41 مگاپیکسلی این گوشی پس از نمایش قدرتمندی که از خود نشان داد، حالا به دوربین دوم بسیاری از عکاسان حرفه ای تبدیل شده است. اما به هر حال، هر گوشی هوشمندی عمری دارد و مایکروسافت باید فکری اساسی به حال ظاهر درشت هیکل آن کند!

در زمان خرید نوکیا توسط مایکروسافت، بارها مدیران این شرکت اعلام کردند که ارایه نسل جدید گوشی های بالارده نوکیا را در دستور کار خود قرار داده اند، ولی مدت هاست که از وعده مایکروسافت می گذرد و خبری از یک گوشی بالارده و پرچم دار حرفه ای نیست.


طرفداران لومیا 1020 امید خود را حفظ کنند! 1


امروز مشهورترین افشاگر دنیای موبایل یعنی Evleaks که حالا با نام کاربری Evan Blass در توییتر اخبارش را منتشر می کند، تصویری تار از یک دوربین موبایل منتشر کرده که در کنار لنز دوربین لومیا 1020 قرار دارد و در زیر آن نوشته است: "طرفداران ویندوز، امید خود را از دست ندهید."

البته این تصویر نیز تولید قطعی جانشینی برای لومیا 1020 توسط مایکروسافت را تایید نمی کند، اما انتشار این تصویر از سوی یکی از دقیق ترین افشاگران اینترنتی می تواند نشانه ای محکم دال بر طراحی لومیا 1040 (یا هر چه برای جانشین 1020 در نظر بگیریم) توسط مایکروسافت باشد